Νέα Bugatti Divo (video)

40 μονάδες και αυτές έχουν ήδη πουληθεί, πριν κυκλοφορήσει

  • -
  • -
HBugatti Divo είναι ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα μοντέλα του φετινού Pebble Beach. Αν ξεκινήσουμε από την εμφάνιση, η Divo ναι μεν βασίζεται στη Chiron και μοιράζεται λίγα από τα χαρακτηριστικά της, αλλά οι μηχανικοί της εταιρείας αναβάθμισαν την αεροδυναμική, αυξάνοντας την κάθετη δύναμη κατά 90 κιλά. Το νέο εμπρός μέρος φέρει μεγάλους αεραγωγούς για καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών, όπως είναι τα φρένα. Tα τελευταία ψύχονται από τέσσερα διαφορετικά σημεία. Καινούργια είναι τα πλαϊνά μαρσπιέ και το κεντρικό πτερύγιο, που καταλήγει στη νέα πίσω αεροτομή, η οποία λειτουργεί ως αερόφρενο. Παράλληλα, το εμπρός σπόιλερ είναι φαρδύτερο κατά 23%, ενώ οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλο βάρος στην οροφή του μοντέλου, η οποία εναρμονίζεται με το ειδικό καπάκι που καλύπτει τον 8λιτρο W16 κινητήρα. Nέα είναι τα φώτα και ο πίσω διαχύτης, που έχει μεγαλώσει αρκετά ώστε να φιλοξενεί τις τέσσερεις απολήξεις της εξάτμισης.
Μηχανολογικά, δεν υπάρχει διαφορά από τη Chiron μιας και η Divo χρησιμοποιεί τον ίδιο W16 κινητήρα των 8.000 cc απόδοσης 1.500 ίππων και 1.600 Nm ροπής. Η μέγιστη ταχύτητα του μοντέλου έχει περιοριστεί στα 380 km/h παρόλο που θα μπορούσε να φτάσει και παραπάνω, αλλά η Bugatti είχε σκοπό να παρουσιάσει μια νέα βερσιόν, που θα είναι πιο σβέλτη μέσα σε μια πίστα, όχι μόνο σε μια… ευθεία. Για να επιτευχθεί όμως αυτό, οι μηχανικοί άλλαξαν τα camber, καθώς και πολλές άλλες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης. Ακόμα μια σημαντική αλλαγή είναι η μείωση του βάρους κατά 35 κιλά, χάρη στους ελαφρύτερους τροχούς, το ανθρακονημάτινο προστατευτικό του intercooler, την αφαίρεση μικρών χώρων αποθήκευση και την τοποθέτηση ελαφρύτερου στερεοφωνικού. Η Bugatti Divo μπορεί να φτάσει τα 1,6 G κατά την πλευρική επιτάχυνση και στο Nardo είναι 8 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από τη Chiron.

Η διαφορετικότητα του μοντέλου ξεχωρίζει και από την καμπίνα με το εσωτερικό να φέρει την εντυπωσιακή διχρωμία γκρι και μπλε. Μάλιστα, η θέση του οδηγού διαφέρει χρωματικά από του συνοδηγού, κάνοντάς το ακόμα πιο ιδιαίτερο. Παράλληλα, έχει γίνει εκτενέστατη χρήση ανθρακονήματος και ειδικών μεταλλικών σημείων.
Η ονομασία του μοντέλου προέρχεται από τον Γάλλο οδηγό αγώνων, Albert Divo και η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 40 μονάδες. Το φοβερό είναι ότι όλα τα αντίτυπα έχουν… πουληθεί έναντι 5 εκατομμυρίων ευρώ το καθένα.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...