Ακόμα πιο σπορ η νέα Porsche Cayenne
Αποκαλύφθηκε η νέα Cayenne έχοντας περισσότερα από ποτέ στοιχεία από την 911
- -
- -
Λίγο πριν την Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που θα γίνει στα μέσα Σεπτεμβρίου η Porsche έβγαλε το αμπαλάζ από τη νέα Cayenne αποκαλύπτοντας ένα SUV με έντονα σπορ χαρακτήρα, όπως η ίδια διατείνεται. Άμεσα αναγνωρίσιμη αισθητικά, διατηρεί τους δεσμούς της με το μοντέλο που αντικαθιστά, έχοντας πλέον μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο εμπρός μέρος και νέα LED φωτιστικά σώματα. Ανάλογα είναι τα πράγματα και προς τα πίσω, με την Porsche να τονίζει ότι η οροφή τώρα έχει πιο έντονη κλίση, κίνηση η οποία έγινε προκειμένου να αναδείξει τον πιο αθλητικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Νέοι μεγαλύτερων διαστάσεων είναι οι τροχοί και τα πίσω φωτιστικά σώματα που μοιάζουν αρκετά με αυτά της Panamera Sport Turismo. Πιο έντονες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, με την κεντρική κονσόλα να είναι πλήρως ανασχεδιασμένη. Εκεί τα αναλογικά όργανα συναντάνε τα ψηφιακά, παντρεύοντας το παραδοσιακό με το μοντέρνο και την τεχνολογία.
Η οθόνη πολυμέσων έχει διάσταση 12,3 ιντσών και δεσπόζει στο ταμπλό, παρέχοντας πολλές δυνατότητες συνδεσιμότητας. Διαθέσιμο είναι και ένα εξελιγμένο από την BOSE ηχοσύστημα με εκρηκτικό ήχο. Πίσω από το 3άκτινο τιμόνι υπάρχει ένα μεγάλο πίνακας οργάνων με δύο οθόνες επτά ιντσών, με τον οδηγό και τους επιβάτες να απολαμβάνουν κορυφαίες ανέσεις, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 770 λίτρων.
Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο V6 με απόδοση 340 ίππων και 450 Nm ροπής. Αυτός συνδυάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς, επιτρέποντας στην Cayenne να επιταχύνει από στάση μέχρι τα πρώτα 100 km/h σε μόλις 5,9 sec, σε συνδυασμό με το πακέτο Sport Chrono.
Η ανώτερη έκδοση Cayenne S με τον twin-turbo V6 αποδίδει 440 ίππους και 550 Nm ροπής, με την διαδικασία επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 4,9 sec και τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 265 km/h. Χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου η νέα Cayenne είναι ελαφρύτερη από την προηγούμενη γενιά κατά 65 κιλά, με το δείκτη της ζυγαριάς τώρα να σταματά στα 1.985 κιλά.
Φυσικά πλούσιο είναι το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Porsche Cayenne με πολλά καλούδια για τον οδηγό, τόσο σε επίπεδο άνεσης, όσο και ασφάλειας. Μεταξύ άλλων υπάρχει το adaptive cruise control, σύστημα διατήρησης λωρίδας και αποφυγής σύγκρουσης. Η νέα Porsche Cayenne είναι ήδη διαθέσιμη, με την ενδεικτική τιμή εκκίνησης στη Γερμανία να είναι 74.828 ευρώ, ενώ στην Ελλάδα διαμορφώνεται στα 112.100 ευρώ, με την Cayenne S να στοιχίζει 137.300 ευρώ.