Ποιος είναι ο πρώτος Ευρωπαίος κάτοχος NSX;
Είναι 82 ετών, όμως η επιλογή του κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν
- -
- -
Το λιμάνι του Μονακό, με τα mega yachts στο φόντο, επέλεξε η Honda για την παράδοση του πρώτου ευρωπαϊκών προδιαγραφών NSX. Τυχερός ιδιοκτήτης είναι ο Claude Sage, ένας άνθρωπος που έχει συνδέσει το όνομά του με την ιαπωνική μάρκα. O Ελβετός επιχειρηματίας ήταν ο αποκλειστικός εισαγωγέας των αυτοκινήτων της Honda στη χώρα του από το 1973, ενώ συμμετείχε ως δοκιμαστής οδηγός στην εξέλιξη του πρωτότυπου HP-X (Honda Pininfarina eXperimental) το 1984, από το οποίο προήλθε 6 χρόνια αργότερα η πρώτη γενιά του θρυλικού ιαπωνικού sports car, του NSX.
Ο 82χρονος Sage είναι σήμερα Πρεσβευτής της Honda και στο πλούσιο βιογραφικό του έχει καταγραφεί η παρουσία του στον ειδικό Τύπου όσο και στους αγώνες αυτοκινήτου, με σημαντικότερη θέση αυτή ως team manager στην Scuderia Filipinetti. «Το νέο NSX ανήκει στην κατηγορία των σύγχρονων sports cars, ενσωματώνοντας τόσο την τεχνολογία όσο και την πλούσια ιαπωνική παράδοση. Βαδίζει αναμφίβολα στα χνάρια του πρώτου NSX”, σχολίασε ο Sage αφού παρέλαβε τα κλειδιά από τον Πρόεδρο της Honda Γαλλίας, Taku Kasahara.
Το αν και πόσα χρήματα πλήρωσε ο Sage για το κατακόκκινο NSX είναι άγνωστο, πάντως η ενδεικτική τιμή του είναι 180.000 ευρώ για τη Γερμανία και 130.000 λίρες για τη Μ. Βρετανία. Το NSX κατασκευάζεται στο Οχάιο των ΗΠΑ, όπου κυκλοφορεί με το σήμα της Acura. Το υβριδικό του σύστημα αποτελείται από τον 3.5 V6 βενζίνης απόδοσης 507 ίππων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ισχύος 37 PS έκαστο) στους μπροστινούς τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει τα 581 PS, η επιτάχυνση 0-100 διαρκεί 2,9 sec και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 308 km/h.