McLaren P1 LM: Ένα αγωνιστικό δρόμου 1.000 PS

Κόβει την ανάσα με την απόδοσή του, αλλά έχει άδεια κυκλοφορίας στο δρόμο

  • -
  • -

Το τμήμα ειδικών κατασκευών της McLaren κατασκεύασε 24 εστιασμένες στις επιδόσεις P1 GTR για χρήση στην πίστα. Ωστόσο αυτό δεν αρέσει ιδιαίτερα στους βαθύπλουτους πελάτες της βρετανικής εταιρείας και έτσι ζήτησαν από τη Lanzante να κάνει τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να έχουν παράλληλα άδεια κυκλοφορίας και σε δημόσιους δρόμους.

Με τις ευλογίες της McLaren λοιπόν, η Lanzante ανέλαβε τη μετατροπή πέντε αυτοκινήτων P1 LM, τα οποία στην ουσία βασίζονται στην P1 GTR και θα έχουν την άδεια να κυκλοφορούν νόμιμα και στο δρόμο. Επιπλέον, εκτός αυτών των πέντε αυτοκινήτων, πρεμιέρα θα κάνει και η P1 XP1 LM στο Goodwood Festival of Speed, με οδηγό τον Kenny Brack.

Το αμερικάνικο ηλεκτρονικό περιοδικό Road & Track επικοινώνησε με την Lanzante για να μάθει περισσότερες πικάντικες λεπτομέρειες.  Η απόδοση αγγίζει αυτήν της P1 GTR στους 1.000 ίππους, χάρη στην αναβάθμιση που έχει γίνει στον θερμικό κινητήρα 3,8 λίτρων V8 bi-turbo, αλλά και το υβριδικό σύστημα. Στο διαμέρισμα του κινητήρα χρησιμοποιείται μόνωση από… χρυσό προκειμένου να κρατάει τη θερμότητα μακριά, ενώ θα χρησιμοποιηθούν ελαφρά υλικά για το σύστημα εξαγωγής, εξοικονομώντας έτσι 4,5 κιλά.

Η δίαιτα όμως δεν σταματά εκεί, αφού η P1 LM είναι συνολικά 60 κιλά ελαφρύτερη από την GTR, κάνοντας χρήση αγωνιστικών υλικών. Επιπλέον η πίσω αεροτομή είναι έτσι ρυθμισμένη ώστε να παράγει περισσότερη δύναμη στο πίσω μέρος στις υψηλές ταχύτητες, ενώ νέο είναι και το εμπρός σπόιλερ που βοηθάει επίσης την αεροδυναμική με τη βελτίωση να αγγίζει σε ποσοστό το 40%.

Χρήση ανθρακονημάτων έχει γίνει και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και το συναντάμε στο ταμπλό τα καθίσματα, την κεντρική κονσόλα. Όσον αφορά την άνεση θα βρείτε σύστημα κλιματισμού για τις δύσκολες ζεστές μέρες, όπως και το τιμόνι που χρησιμοποιούσε το 2008 ο Hamilton το 2008 στην McLaren MP4/23.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...