Alfa Romeo Giulia: Τα επίσημα στοιχεία
Η Giulia ξεκινά επίσημα την εμπορική της πορεία και η Alfa Romeo μας έδωσε τα στοιχεία της
- -
- -
Η πολυαναμενόμενη Giulia ξεκινά την εμπορική της πορεία και αρχικά θα είναι διαθέσιμη μόνο σε δύο diesel εκδόσεις 2,2 λίτρων. Αυτός είναι ο πρώτος κινητήρας diesel της εταιρείας που είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο και διαθέτει το σύστημα ψεκασμού MultiJet II. Το μεταβλητής γεωμετρίας τούρμπο έχει σκοπό να μειώσει την υστέρηση στην απόκριση και να βελτιώσει την οικονομία καυσίμου. Επιπλέον, δουλειά έχει γίνει και στη μείωση των κραδασμών και στη βελτίωση της άνεσης.
Η βασική έκδοση με τον diesel κινητήρα των 2,2 λίτρων αποδίδει 150 ίππους και 380 Nm ροπής στις 1.500 rpm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 8,4 sec με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και σε 8,2 sec με το αυτόματο 8άρι, με την έκδοση αυτή να διαθέτει μεγαλύτερη ροπή που φτάνει τα 450 Nm και αποδίδεται στις 1.750 rpm. H μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 220 km/h.
Η ισχυρότερη έκδοση του ίδιου κινητήρα αποδίδει 180 ίππους στις 3.750 rpm και την ίδια τιμή ροπής με τη «μικρότερη», αλλά αποδίδεται και στις 1.750 rpm. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 7,2 sec με το χειροκίνητο 6άρι και σε 7,1 sec με το αυτόματο., ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 230 km/h. Και οι δύο εκδόσεις έχουν παραπλήσιες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 με την Alfa Romeo να ανακοινώνει 4,2 sec και 109 gr/km.
Όλες οι εκδόσεις της Alfa Romeo Giulia εφοδιάζονται με το νέο σύστημα φρένων που συνδυάζει το παραδοσιακό σέρβο και το σύστημα ευστάθειας και προσφέρει σημαντικά καλύτερη αίσθηση και απόδοση. Το IBS (Integrated Brake System) όπως το ονομάζει η ιταλική εταιρεία, προσφέρει εντυπωσιακές τιμές ακινητοποίησης οι οποίες σύμφωνα με τις μετρήσεις της Alfa Romeo είναι για το 100-0 km/h μόλις 38,5 μέτρα.
Ενεργή είναι η ανάρτηση, η αρχιτεκτονική της οποίας αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Στον εξοπλισμό βοηθημάτων ασφάλειας υπάρχει το σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης εμπρός και αυτόνομου φρεναρίσματος ανάγκης, με δυνατότητα ακινητοποίησης του αυτοκινήτου με ταχύτητες μέχρι τα 65 km/h.
Στο εσωτερικό η διάταξη είναι οδηγοκεντρική με τη μεγάλη οθόνη αφής 8,8 ιντσών να συνδέεται με όλα τα κινητά ενώ διαθέτει τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης, με τον έλεγχο των λειτουργιών να γίνεται από ένα περιστροφικό μπουτόν που είναι τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα. Στη βασική εξοπλιστικά έκδοση η Giulia θα έρχεται με οθόνη 6,5 ιντσών.
Τρία θα είναι τα επίπεδα εξοπλισμού: Giulia, Super και Quadrifoglio για τη μεγάλη έκδοση. Στα πακέτα έξτρα εξοπλισμού που διαθέτει για το μοντέλο η Alfa Romeo υπάρχουν τα: Sport Pack, Driver Assistance Pack and the Business Pack. Επιπλέον, η Mopar θα φροντίζει να ενισχύσει την αίσθηση πολυτέλειας με αρκετά αξεσουάρ για όλα τα γούστα.
Ο κατάλογος των παραγγελιών για τη νέα Alfa Romeo Giulia έχει
ανοίξει στην Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Βέλγιο, Ελβετία και
Ολλανδία. Η ενδεικτική τιμή στην Ιταλία για την έκδοση 2.2 diesel
με τους 150 ίππους είναι τα 35.500 ευρώ. Τα στοιχεία σχετικά με τον
2λιτρο τούρμπο κινητήρα με 200 και 280 ίππους θα ανακοινωθούν
αργότερα.