Ιδού το νέο Nissan GT-R (+video)

Ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκίνητου της Νέας Υόρκης

  • -
  • -

Η Nissan παρουσιάζει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το ανανεωμένο GT-R. Πιο ζουμερές είναι οι αλλαγές κάτω από το καπό. Ο V6 twin-turbo των 3,8 λίτρων αποδίδει πλέον 570 ίππους στις 6.800 rpm και 633 Nm ροπής. Η βελτιωμένη απόδοση είναι το αποτέλεσμα του ακριβέστερου ελέγχου ανάφλεξης-χρονισμού των κυλίνδρων και της επιπλέον πίεσης στους υπερσυμπιεστές, βελτιώνοντας το τράβηγμα του κινητήρα στο μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα (3.200 rpm και πάνω). Το 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει επίσης αναβαθμιστεί για ομαλότερες αλλαγές και λιγότερο θόρυβο. Έμφαση δόθηκε και στον ήχο του κινητήρα που είναι ακόμη πιο ευχάριστος χάρη στα νέα τελικά των εξατμίσεων από τιτάνιο, αλλά και στο σύστημα  Active Sound Enhancement (ASE).

Εμφανισιακά δεν έχουμε σημαντικές αλλαγές, με το νέο μοντέλο να διακρίνεται εμπρός από τη χρωμιωμένη μάσκα που φροντίζει και για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, το ανασχεδιασμένο καπό που ωφελεί και την σταθερότητα του coupe στις υψηλές ταχύτητες και τον προφυλακτήρα που εξασφαλίζει υψηλότερα επιπέδα κάθετης δύναμης μπροστά  -σύμφωνα πάντα με τη Nissan. Στο πλάι, τα νέα μαρσπιέ που πλέον βγαίνουν προς τα έξω βελτιώνουν τη ροή του αέρα, ενώ στο πίσω μέρος παρατηρούμε μεταξύ άλλων την προσθήκη αεραγωγών στα πλευρά και δίπλα από τις απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό τώρα, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι καινούρια και φέρουν επένδυση από δέρμα. Στο κέντρο της κονσόλας, στη μονάδα πλοήγησης και ηχοσυστήματος οι διακόπτες μειώθηκαν σε έντεκα από 27 που είχε το προηγούμενο μοντέλο και η μεγαλύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών διαθέτει μεγάλα εικονίδια για ακόμα καλύτερη λειτουργικότητα. Νέο είναι και το τιμόνι με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (shift paddles).

Η άκαμπτη δομή αμαξώματος και οι νέες αναρτήσεις υπόσχονται ακόμη καλύτερη σταθερότητα, αλλά και υψηλότερες ταχύτητες σε γρήγορες στροφές. Στην απαραίτητη πρόσφυση συμβάλλουν και τα νέα ελαστικά 20 ιντσών, φορεμένα σε νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου τύπου “Y-spoke”. Παρ’ όλες τις βελτιώσεις, το νέο GT-R είναι το πιο άνετο μοντέλο της σειράς που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, προσφέροντας καλύτερη ποιότητα κύλισης και πιο αθόρυβη καμπίνα.

Οι συγκεκριμένες αλλαγές και βελτιώσεις θεωρούνται οι πιο σημαντικές που έχουν γίνει στο GT-R από το λανσάρισμά του, το 2007. Το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι, με νέα φρέσκα χρώματα και με πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού.

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...