Μπήκαν δύο νέες κάμερες δίπλα στο ΟΑΚΑ – Δείτε σε ποια διασταύρωση και τι γράφουν
Οι κάμερες είναι τεχνολογίας ΑΙ και έχουν ήδη τοποθετηθεί σε διασταύρωση κεντρικού οδικού άξονα, καταγράφοντας όσους περνούν με κόκκινο, τρέχουν ή δεν φορούν κράνος.
- -
- -

Σε εβδομαδιαία βάση, στην Αττική, τοποθετούνται συνεχώς κάμερες καταγραφής παραβάσεων του ΚΟΚ. Συναρμόδια υπουργεία και Αστυνομία, θέλουν μέσα στο καλοκαίρι να λειτουργεί ένα ολοκληρωμένο δίκτυο καμερών, υποστηρίζοντας τα κλιμάκια της Τροχαίας σε συγκεκριμένες παραβάσεις και βάζοντας τέλος στα φαινόμενα παραβατικότητας.

Οι νέες συσκευές τεχνολογίας AI εγκαθιστούνται στοχευμένα, δηλαδή σε μεγάλους οδικούς άξονες, όπου παρατηρούνται τα περισσότερα φαινόμενα παραβατικότητας, καταγράφοντας συγκεκριμένες παραβάσεις, όπως παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, υπερβολική ταχύτητα, χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, μη χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας.
Δείτε ακόμη: Ξεκίνησαν να γράφουν οι ψηφιακές κάμερες της Αθήνας – Έστειλαν 2.453 κλήσεις σε οδηγούς

Μάλιστα, με την τοποθέτηση καμερών σε καίρια σημεία του οδικού δικτύου, η Ελληνική Αστυνομία ανακοίνωσε επίσημα στις αρχές Ιουνίου πως τέθηκε σε λειτουργία και το Σύστημα Ψηφιακής Βεβαίωσης Παραβάσεων Οδικής Κυκλοφορίας.
Στη λεωφόρο Κύμης οι νέες κάμερες
Δύο από τις εκατοντάδες νέες κάμερες που έχουν εγκατασταθεί βρίσκονται πολύ κοντά στο ΟΑΚΑ και συγκεκριμένα στη διασταύρωση της λεωφόρου Κύμης με την Κασταμονής. Οι συσκευές καταγραφής τοποθετήθηκαν στο ρεύμα προς Γαλάτσι, όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες που δημοσιεύουμε.

Οι κάμερες έχουν τη δυνατότητα εντοπισμού και καταγραφής πολλαπλών παραβάσεων. Χάρη στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης που ενσωματώνουν, μπορούν να εντοπίσουν ανά πάσα στιγμή και ώρα ποιος πέρασε με κόκκινο το φανάρι, ποιος κινείται πάνω από το όριο ταχύτητας και ποιος δεν φοράει κράνος.
Τα οχήματα τα «χτυπάνε» από πίσω, δίνοντας έμφαση στις τρεις παραπάνω παραβάσεις.
















και στη συνέχεια 'Προσθήκη στην οθόνη αφετηρίας'