GP Ιταλίας: Θρίαμβος για τον Leclerc μέσα στην Monza

Δεύτερη νίκη για τον Μονεγάσκο και δεύτερη συνεχόμενη φέτος για τη Ferrari

  • -
  • -

Εννιά χρόνια μετά την προηγούμενη νίκη της Ferrari στη Monza (το 2010 με τον Fernando Alonso), οι τιφόζι πανηγύρισαν στο «ναό της ταχύτητας». Ο Charles Leclerc κέρδισε για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα της Formula 1, αντέχοντας στην πίεση των δύο οδηγών της Mercedes-AMG (αρχικά του Lewis Hamilton και στη συνέχεια του Valtteri Bottas).

Μία έξοδος του Sebastian Vettel στην αρχή του αγώνα και η ποινή που του επιβλήθηκε στη συνέχεια, στέρησαν από το Γερμανό κάθε ελπίδα για κάτι καλό. Τελικά τερμάτισε 13ος.

Ας δούμε αναλυτικά όσα έγιναν στον αγώνα:

Στην εκκίνηση o Leclerc κατάφερε να κρατηθεί μπροστά από τις δύο Mercedes, όμως ο Vettel υποχώρησε στην 5η θέση, καθώς τον πέρασε ο Hulkenberg με τη Renault. Στην αρχή όμως του δεύτερου γύρου ο Γερμανός ξανακέρδισε τη θέση που είχε χάσει λίγα δευτερόλεπτα νωρίτερα. 

Στον 7ο γύρο ο Vettel είχε έξοδο και καθώς προσπάθησε να ξαναμπεί στην πίστα χτύπησε τον Stroll που περνούσε δίπλα του. Η εμπρός αεροτομή της Ferrari «πληγώθηκε» και ο Γερμανός μπήκε στα pits για να την αλλάξει. Ως αποτέλεσμα έπεσε στην προτελευταία θέση. Οι αγωνοδίκες έκριναν ότι ήταν επικίνδυνο αυτό που έκανε ο Vettel και του επέβαλαν ποινή 10 δευτερολέπτων, την οποία εξέτισε με στάση στα pits. Με υποχρεωτική διέλευση από τα pits τιμωρήθηκε ο Stroll, ο οποίος επίσης επανήλθε στην πίστα επικίνδυνα μετά την επαφή με τον Vettel, αναγκάζοντας τον Gasly να βγει στα χαλίκια για να μην συγκρουστούν.

Εν των μεταξύ ο Leclerc είχε δημιουργήσει διαφορά 1,6 δλ. από τον Hamilton, με τον Bottas να είναι άλλα 2 δλ. πιο πίσω στην 3η θέση. Ακολουθούσαν οι δύο Renault, με τους Ricciardo και Hulkenberg.

Ο Hamilton μπήκε στον 20ό γύρο για αλλαγή σε μέση γόμα ελαστικών. Ο Βρετανός επέστρεψε στην πίστα στην 5η θέση. Στον επόμενο γύρο μπήκε για αλλαγή ο Leclerc, με τους μηχανικούς της Ferrari να του τοποθετούν ελαστικά σκληρής γόμας. Ο Μονεγάσκος βγήκε μπροστά από τον Hamilton (στην 4η θέση), με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να είναι κολλημένος πίσω του.

Μόλις οι δύο πέρασαν τον Hulkenberg, ο Hamilton προσπάθησε να περάσει τον Leclerc, με τα δύο μονοθέσια να ακουμπούν. Οι αγωνοδίκες έδωσαν προειδοποίηση στον οδηγό της Ferrari για επικίνδυνο ελιγμό, χωρίς όμως να του επιβάλλουν κάποια ποινή.

Στον 26ο γύρο και οι δύο πέρασαν εύκολα τον Ricciardo και βρέθηκαν πίσω από τον Bottas, ο οποίος όμως δεν είχε κάνει pit stop. Η διαφορά του Leclerc από τον Φινλανδό ήταν σε εκείνο το σημείο στα 16 δλ. Ο Bottas έκανε το δικό του pit stop (για μέση γόμα) στον 28ο γύρο και επέστρεψε στην πίστα στην 4η θέση, πίσω από τον Αυστραλό οδηγό της Renault.

Η έξοδος του Sainz από τα pits χωρίς να έχει κουμπώσει καλά ο εμπρός δεξιός τροχός, είχε ως αποτέλεσμα την ενεργοποίηση του Virtual Safety Car. Το ίδιο συνέβη λίγα λεπτά αργότερα μετά την εγκατάλειψη του Kvyat.

Στον 36ο γύρο ο Leclerc έχασε τα φρένα και πήγε ευθεία στη στροφή, με αποτέλεσμα να διατηρηθεί μπροστά από τον Hamilton. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και αποφάσισαν να μην επιβάλλουν κάποια ποινή στον Μονεγάσκο.

Στον 42ο γύρο ήταν η σειρά του Hamilton να χάσει τα φρένα, με τον Bottas να το εκμεταλλεύεται και να περνά 2ος. Με πιο φρέσκα ελαστικά, ο Φινλανδός ήταν πιο γρήγορος και άρχισε να κυνηγά τον Leclerc για τη νίκη.

Μην κινδυνεύοντας να χάσει την 3η θέση, ο Hamilton έκανε ένα pit stop λίγο πριν το τέλος προκειμένου να βάλει ελαστικά μαλακής γόμας και κάνει τον ταχύτερο γύρο για τον επιπλέον βαθμό, κάτι που κατάφερε να πετύχει.

Ο Leclerc άντεξε στην πίεση του Bottas και πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στην F1, μετά το Spa την περασμένη εβδομάδα. Τρίτος τερμάτισε ο Hamilton, με τις δύο Renault (Ricciardo, Hulkenberg) να ακολουθούν.

Επόμενος αγώνας της σεζόν σε δύο εβδομάδες (22/9) στη Σιγκαπούρη.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...