Δήμητρα Σχοινοχωρίτη (ds@gocar.gr)

Η σχέση της με την επικοινωνία και το μάρκετινγκ στην αγορά αυτοκινήτου ξεκίνησε απρόσμενα, αλλά γρήγορα εξελίχθηκε στη βασική επαγγελματική της κατεύθυνση μέχρι και σήμερα. Από το 2010 είναι η Εκδότρια του GOCAR.GR και του GOCAR Magazine και ηγείται της εξέλιξης ενός από τα πιο δυναμικά και επιδραστικά media brands του κλάδου, συμβάλλοντας ενεργά στη μετάβαση της αγοράς σε ένα νέο μοντέλο κινητικότητας: ψηφιακό, βιώσιμο και με επίκεντρο τον άνθρωπο. Παράλληλα, από τον ρόλο της ως Managing Partner της NEMO, συμμετέχει στον σχεδιασμό και το λανσάρισμα καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών επικοινωνίας και τεχνολογίας, με εφαρμογή και σε αγορές πέρα από το αυτοκίνητο. Πριν από το 2010, είχε αποκτήσει πλούσια επαγγελματική εμπειρία σε τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε μάρκες όπως η SKODA και η Hyundai, καθώς και την ευθύνη υλοποίησης χορηγιών διεθνούς εμβέλειας — όπως τα FIFA World Cups και οι Ολυμπιακοί Αγώνες — αναπτύσσοντας ουσιαστική τεχνογνωσία στη στρατηγική μάρκας, το μάρκετινγκ και τις εμπορικές συνεργασίες.

Με συνέπεια και καινοτομία

Με συνέπεια και καινοτομία

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί μία νέα ευκαιρία για τον ειδικό Τύπο. Και το GOCAR βρίσκεται στη θέση του οδηγού (και) στην ηλεκτρική μετάβαση.

Οδεύοντας ολοταχώς για το 2026, το μεγάλο αφιέρωμα στην Ηλεκτροκίνηση που θα βρείτε στο GOCAR έρχεται να μας υπενθυμίσει ότι αυτή η μετάβαση που βιώνουμε είναι ίσως η πιο έντονη, τεχνολογικά και επιχειρηματικά, μεταβολή στην αγορά του αυτοκινήτου.Η ηλεκτροκίνηση είναι ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...