Η σχέση της με την επικοινωνία και το μάρκετινγκ στην αγορά αυτοκινήτου ξεκίνησε απρόσμενα, αλλά γρήγορα εξελίχθηκε στη βασική επαγγελματική της κατεύθυνση μέχρι και σήμερα. Από το 2010 είναι η Εκδότρια του GOCAR.GR και του GOCAR Magazine και ηγείται της εξέλιξης ενός από τα πιο δυναμικά και επιδραστικά media brands του κλάδου, συμβάλλοντας ενεργά στη μετάβαση της αγοράς σε ένα νέο μοντέλο κινητικότητας: ψηφιακό, βιώσιμο και με επίκεντρο τον άνθρωπο. Παράλληλα, από τον ρόλο της ως Managing Partner της NEMO, συμμετέχει στον σχεδιασμό και το λανσάρισμα καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών επικοινωνίας και τεχνολογίας, με εφαρμογή και σε αγορές πέρα από το αυτοκίνητο. Πριν από το 2010, είχε αποκτήσει πλούσια επαγγελματική εμπειρία σε τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε μάρκες όπως η SKODA και η Hyundai, καθώς και την ευθύνη υλοποίησης χορηγιών διεθνούς εμβέλειας — όπως τα FIFA World Cups και οι Ολυμπιακοί Αγώνες — αναπτύσσοντας ουσιαστική τεχνογνωσία στη στρατηγική μάρκας, το μάρκετινγκ και τις εμπορικές συνεργασίες.
Φίλε αναγνώστη, παρατηρούμε ότι χρησιμοποιείς ad blocker.
Χρειαζόμαστε όμως τις διαφημίσεις. Είναι ο μόνος πόρος που έχουμε για να δημιουργούμε το ποιοτικό, αυθεντικό περιεχόμενο που απολαμβάνεις ΔΩΡΕΑΝ στο gocar.gr.
Παρακαλούμε απενεργοποίησε τον adblocker για το gocar.gr.