Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Squire Corsica: Άγνωστη ποιότητα

Squire Corsica: Άγνωστη ποιότητα

Τα όνειρα είναι για να τα ζεις. Το όνειρο για το καλύτερο βρετανικό αυτοκίνητο χωρίς συμβιβασμούς έγινε πραγματικότητα, όμως έζησε για πολύ λίγο.

Όλα αρχίζουν με ένα εικοσάχρονο βρετανό που κληρονόμησε είκοσι χιλιάδες λίρες, τον Adrian Squire. Το όνειρό του ήταν να κατασκευάσει το καλύτερο βρετανικό αυτοκίνητο, χωρίς κανένα συμβιβασμό στη ποιότητα της σχεδίασης, των υλικών και τις κατασκευής. Έστησε τη βιοτεχνία του ...
1ο Σεμινάριο Οδήγησης

1ο Σεμινάριο Οδήγησης

Καλές είναι οι συγκεντρώσεις φίλων, ακόμα πιο καλοί είναι οι αγώνες, αλλά πάνω από όλα το καλύτερο από όλα είναι η εκπαίδευση, ειδικά όταν έχει να κάνει με την ασφάλεια!Γι’ αυτό δεν μπορούμε παρά να συγχαρούμε τον Σ.Ο.Α.Α. ΙΣΤ.Α. για ...
Peter Warr (1938-2010)

Peter Warr (1938-2010)

Ο άνθρωπος που έδωσε στον Ayrton Senna την ευκαιρία να ξεκινήσει την καριέρα του στη Formula 1

Θα τον θυμόμαστε περισσότερο σαν τον άνθρωπο που προσπάθησε να σώσει την ομάδα της Lotus, μετά τον θάνατο του Collin Chapman πριν τα Χριστούγεννα του 1982 και που έδωσε στον Ayrton Senna τη θέση που του άξιζε στην Formula 1, ...
LAMBORGHINI MIURA

LAMBORGHINI MIURA

Το αρχέτυπο supercar, με τον κινητήρα στο κέντρο. Ένα μυθικό αυτοκίνητο που έχει παρουσιαστεί από πολλές εταιρείες. Εδώ από την Magorette και είναι κατασκευασμένο στη Κίνα. Από τις χειρότερες προσπάθειες που έχουμε δει, με όλα λάθος. Οι αναλογίες… φεύγουν και ...
Rauno Aaltonen: «Rally professor»

Rauno Aaltonen: «Rally professor»

«Έπρεπε να κρατάς πάντα τη σωστή δοσολογία. Στο 95 % έχανες, στο105% κατέληγες στο χωράφι. Δεν υπήρχε έλεος, ο συναγωνισμός ήταν δολοφονικός.»

«… το μόνο που απαιτείται είναι μια κλειστή φουρκέτα. Πρέπει πάντα να κρατάς το πόδι στο γκάζι, γιατί οι 90 ίπποι σε καμιά περίπτωση δεν είναι αρκετοί.»«.. στην κατηφόρα τα πράγματα περνούν στη σφαίρα της τρέλας. Το μικρό αυτοκινητάκι δεν ...
Walter Christie (1865-1944): Πετώντας στα σύννεφα

Walter Christie (1865-1944): Πετώντας στα σύννεφα

Ήταν ένας πρωτοπόρος της κίνησης εμπρός, αλλά η ειδικότητα του ήταν να πετά στα σύννεφα και μάλιστα με άρμα μάχης!

Αν θέλετε το πιστεύεται, αλλά υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ του μεγαλύτερου αγωνιστικού κινητήρα όλων των εποχών, ενός ιπτάμενου τανκ και του καλύτερου άρματος μάχης του δεύτερου πολέμου. Και αυτό γιατί πίσω από όλα αυτά υπάρχει ένα όνομα, αυτό του Walter ...
LAMBORGHINI DIABLO (1990)

LAMBORGHINI DIABLO (1990)

Ακόμα μια κλασική περίπτωση της Burago κατασκευασμένο στην Ιταλία με πολύ αξιοπρεπή ποιότητα και λεπτομέρεια. Όπως συνηθίζει η Burago ανοίγουν οι πόρτες και ο κινητήρας και μόνο εσωτερικά θα θέλαμε καλύτερη δουλειά. Αλλά όπως πάντα η τιμή είναι πάντα λογική.
Claude Lelouch

Claude Lelouch

C’ETAIT UN RENDEZVOUS

Τον ξέρετε σαν σκηνοθέτη από το φιλμ "Ένας άντρας και μια γυναίκα", αλλά σίγουρα θα τρομάξατε από το "C’ETAIT UN RENDEZVOUS"που διήρκεσε μόλις εννέα λεπτά και πενήντα δεύτερα και το οποίο εξελίσσετε στους δρόμους του Παρισιού ένα πρωί Κυριακής του ...
Lada 2105: Το αυτοκίνητο που κίνησε τη Ρωσία - και όχι μόνο!

Lada 2105: Το αυτοκίνητο που κίνησε τη Ρωσία - και όχι μόνο!

Αποτέλεσε το βασικό αυτοκίνητο κάθε κρατικού πράκτορα, ταξιτζή και αστυφύλακα. Όργωσε τις στέπες και απέδειξε την αξία του στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η ιστορία μας πάει πίσω στη δεκαετία του ’70 και στο VAZ-2101, οπότε και το… δανείστηκε από τη Fiat, γιατί ας μην το κρύβουμε το αυτοκίνητο ήταν αγορασμένο από τους Ιταλούς, όχι μόνο ως σχεδίαση, αλλά και ως γραμμή παραγωγής, ...
VW Beetle: άλλες παραλλαγές

VW Beetle: άλλες παραλλαγές

Το μη αυτοφερόμενο πλαίσιο μπορεί να μην είναι το καλύτερο σε ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια, όμως προσφέρει αλλά πλεονεκτήματα, όπως για παράδειγμα την ποικιλία της που μπορεί να πάρει η υπερκατασκευή, αφού δεν αποτελεί δομικό στοιχείο της ...
VW Beetle: το τέλος

VW Beetle: το τέλος

Στις 19 Ιανουαρίου του 1978 το τελευταίο Beetle κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Emdem στη Γερμανία. Αυτό όμως δεν ενόχλησε καθόλου την VW γιατί είχε ήδη αρχίσει μια νέα επιτυχημένη ιστορία, αυτή του Golf.Η παραγωγή του συνεχίζεται στο Μεξικό και τα ...
VW Beetle: VW 1303 (1972-1975)

VW Beetle: VW 1303 (1972-1975)

Αυτή ήταν η τελική μετενσάρκωση του Beetle. Με νέο κυκλικό εμπρός τζάμι (και 11% μεγαλύτερο πίσω τζάμι), μεγάλα πίσω φώτα (που πήραν το όνομα «πατούσα ελέφαντα») από την αμερικάνικη έκδοση αποτέλεσε την τελική του μορφή. Το νέο εμπρός τζάμι μετέφερε ...
VW Beetle: μοντέλα 1960 - 1975

VW Beetle: μοντέλα 1960 - 1975

VW 1200 (1960-1965)Το 1962 ήταν και πάλι χρονιά αλλαγών. Όταν λοιπόν το εργατικό δυναμικό επέστρεψε από τις καλοκαιρινές του διακοπές τον Αύγουστο τα αυτοκίνητα που ελευθερώθηκαν από τη γραμμή παραγωγής είχαν πολλές και σημαντικές βελτιώσεις και αλλαγές.Αλλαγές: Πρώτα από όλα ...
VW Beetle: VW Type 1 (1945-1985) (*)

VW Beetle: VW Type 1 (1945-1985) (*)

Σίγουρα το πρώτο ανάμεσα στη λίστα των αυτοκινήτων που έγραψαν την ιστορία της αυτοκίνησης. Ανάμεσα στο Mini του μεγάλου Αλέξανδρου Ισσιγόνη και στο Ford T του Henry Ford.Και αυτή τη διάκριση δεν την γνώρισε χωρίς λόγο. Άλλωστε είναι το μόνο ...
VW Beetle: Τα νούμερα αυξάνονται

VW Beetle: Τα νούμερα αυξάνονται

Υπό τον Nordhoff άρχισε ένα μεγάλο συστηματικό πρόγραμμα εξέλιξης και μέχρι το 1953 είχε προχωρήσει σε 400 αναθεωρήσεις και βελτιώσεις, που το 1962 είχαν φτάσει τις 2.064! Ουσιαστικά δεν υπήρχε εξάρτημα το οποίο να μην βελτιώθηκε.Η δεύτερη δουλειά όταν ανέλαβε ...
VW Beetle: Μετά τον πόλεμο

VW Beetle: Μετά τον πόλεμο

Ο πόλεμος τελείωσε στις 12 Απριλίου του 1945, αλλά όταν ο συνταγματάρχης Kennedy των αμερικάνικων δυνάμεων μπήκε στην πόλη της «δύναμης μέσα από τη χαρά», δεν έκανε πολλά πράγματα και απλά περίμενε τους βρετανούς, γιατί η περιοχή αυτή, βάση των ...
VW Beetle: Η ιδέα

VW Beetle: Η ιδέα

Όποιος πιστεύει ότι ο σχεδιασμός του Ferdinand, ήταν μια τυχαία έμπνευση, ή τέλος πάντων μια ιδιοφυής στιγμή είναι μακράν γελασμένος. Γιατί ο Porsche δεν θα άφηνε ποτέ την έμπνευση και μόνο, να κυριαρχήσει πάνω στην απόλυτα λογική βάση της μηχανολογικής ...
Bugatti Type 57C: Το αυτοκίνητο του «Le Patron»

Bugatti Type 57C: Το αυτοκίνητο του «Le Patron»

Όλοι οι «Le Patron» έχουν το ιδιαίτερο και ξεχωριστό μεταφορικό μέσο που αγαπάνε. Ο Ettore Bugatti, προτιμούσε τα άλογα, όταν όμως δεν βρισκόταν στη σέλα κυκλοφορούσε με μια 57C.

Ο Ettore Bugatti, ήταν ένας από τους καθαρόαιμους εραστές του αυτοκινήτου με την ουσιαστική ουσία όλων των λέξεων. Οδηγούσε και δοκίμαζε ο ίδιος τα αυτοκίνητα που κατασκεύαζε και δεν ήταν σπάνιες οι φορές που η αστυνομία της περιοχής ήταν αποδέκτης ...