Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Stanley Motor Carriage: Ατμός, όλα είναι ατμός

Stanley Motor Carriage: Ατμός, όλα είναι ατμός

Στις αρχές του 20ου αιώνα τίποτα δεν ήταν δεδομένο και τίποτα δεν προμήνυε την κυριαρχία του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Αντίθετα υπήρχαν πολλές εναλλακτικές λύσεις

Οι δίδυμοι Francis E. Stanley (1849-1918) και Freelan O. Stanley (1849-1940), ήταν μια χαρακτηριστική περίπτωση «pioneer entrepreneur» στις αρχές του 20ου αιώνα στις Η.Π.Α. και μάλιστα ασχολήθηκαν με τα αυτοκίνητα μόνο αφού πούλησαν στην Eastman Kodak, την επιχείρηση που είχαν ...
Mini Twini : Double trouble

Mini Twini : Double trouble

Διπλός κινητήρας, διπλοί ίπποι, διπλή πρόσφυση, διπλά προβλήματα για το Mini και τον John Cooper, που ξύπνησε στο νοσοκομείο

Η ιδέα δεν ήταν νέα, γιατί κατά καιρούς πολλοί ήταν οι κατασκευαστές που είχαν δοκιμάσει να διπλασιάσουν την απόδοση των κινητήρων τους, απλά διπλασιάζοντάς τους, όπως οι Alfa Romeo, Bugatti και Maserati, ακόμα και η Citroen το είχε δοκιμάσει με ...
Honda NSX: Το supercar της γιαγιάς

Honda NSX: Το supercar της γιαγιάς

Η Honda παρουσίασε πρώτη από όλους τους ιάπωνες το πρώτο πραγματικό supercar, με τεχνολογία ακμής, κινητήρα στο κέντρο και αλουμινένιο σώμα.

Είχε φτάσει η στιγμή οι Ιάπωνες να αποκτήσουν και αυτοί το δικό τους πραγματικό supercar. Βέβαια υπήρχε η προσπάθεια της Toyota με το 2000GT και η Datsun με το 240Ζ, αλλά κανένα από αυτά δεν ήταν πραγματικά supercar, περισσότερο Grand ...
Toleman-Hart TG184-2: Η καλύτερη στιγμή του Ayrton Senna;

Toleman-Hart TG184-2: Η καλύτερη στιγμή του Ayrton Senna;

Η TG184-2 δεν αγαπήθηκε από κανένα, ήταν ένα αυτοκίνητο που δεν βοηθούσε τον οδηγό του. Όμως αυτό δεν το είχε πει κανένας στον Ayrton Senna που στο cockpit θα κάνει την μεγαλύτερη ανατροπή στη σύγχρονη ιστορία της Formula 1

Η δεκαετία του ’80 άλλαξε τα πάντα στην Formula 1. Πρώτα από όλα ήταν οι υπερσυμπιεστές που για πρώτη φορά από την παρουσίασή τους το 1977 στο British Grand Prix, είχαν πάρει το πάνω χέρι. Δεν ήταν όμως μόνο οι ...
Josef Ganz (1898-1967) : Θέμα φυλετικό

Josef Ganz (1898-1967) : Θέμα φυλετικό

Ήταν ένας από τους πιο προικισμένους σχεδιαστές. Είχε όμως ένα πρόβλημα, ήταν Εβραίος μέσα στο Τρίτο Ράιχ!

Όλα ήταν εναντίον του, γιατί το να επιβιώσεις ως Εβραίος κατά τη διάρκεια του Τρίτου Ράιχ ήταν κάτι ακατόρθωτο. Το όνειρό του ήταν να σχεδιάσει ένα «αυτοκίνητο για τον λαό», ένα όνειρο όμως που λίγο-πολύ είχε και ο ίδιος ο ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Ford Taunus P1 12M

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Ford Taunus P1 12M

Το classic του λαού

Να ένα παρεξηγημένο classic.Και το τονίζουμε αυτό, γιατί αν και το πρώτο αυτό Taunus (δεύτερο στη πραγματικότητα) κυκλοφόρησε σε χιλιάδες αντίτυπα ελάχιστα έχουν παραμείνει εν ζωή γιατί λίγοι ήταν αυτοί που θεώρησαν ότι άξιζαν τον κόπο της συντήρησης ή αναπαλαίωσης, ...
Autobianchi A112: Original boy racer

Autobianchi A112: Original boy racer

Γεννήθηκε σαν αντίπαλος του Mini. Με ιταλικό σχεδιαστικό ταμπεραμέντο, με πολλές δυνατότητες αναβάθμισης, μεγάλους τροχούς και πολλούς χώρους, προχώρησε την ιδέα και την πρακτικότητα του Mini ένα βήμα ακόμα σε αυτό του supermini. Οι απανταχού νέοι τον αγάπησαν!

Μια από τις αγαπημένες μου ιστορίες είναι αυτή της καθόδου στα… τάρταρα. Ναι, της καθόδου του ιστορικά επικίνδυνου δρόμου με το μαγευτικό όνομα «Αχλαδόκαμπος». ( Ένα όνομα που δεν έχει καμία σχέση με τα αχλάδια, αλλά με το Αχ… λαδόκαμπος.) ...
Sergio Pininfarina (1926-2012)

Sergio Pininfarina (1926-2012)

Περισσότερο από ένας εμπνευσμένος σχεδιαστής, ήταν ένας άνθρωπος του κόσμου, που τελικά μας επηρέασε πολύ πέρα από τα όμορφα σχήματά του.

Στην αρχή ήταν ο Battista Farina, όπου το «pinin», που σημαίνει «μικρός», το απέκτησε γιατί ήταν κοντός και έτσι το οικογενειακό όνομα του «Αλευρά» με την προσθήκη του κοντός έγινε «Pininfarina» με νομοθετικό διάταγμα το 1961!Από την αρχή η σχεδιαστική ...
Edsel Speedster: Hot Rod Ford

Edsel Speedster: Hot Rod Ford

Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ότι ο Edsel Ford θα χτυπούσε και δεύτερη φορά. Μόνο που αυτή τη φορά κανείς δεν γέλασε

Υπάρχουν πολλές αντικρουόμενες ιστορίες για τον Henry Ford. Άλλοι τον αποκαλούν ένα στυγνό εκμεταλλευτή τύραννο, άλλοι άγιο που έδινε ίδια δικαιώματα και μισθό στους έγχρωμους εργάτες των εργοστασίων του σε μέρες που ο «διαχωρισμός» ήταν ο κανόνας. Το ίδιο ισχύει ...
AUDI SUPERPORTWAGEN ROSEMEYER

AUDI SUPERPORTWAGEN ROSEMEYER

Από την Maisto κατασκευασμένο στην Ταϊλάνδη στο 1:18. Ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αλλά και ιδιαίτερα σπάνιο. Πολύ εντυπωσιακό σαν πρωτότυπο, σε μέρες που η Audi αναζητούσε την εικόνα της στο παρελθόν της Auto Union. Σχήμα πέρα από τα συνηθισμένα, για ένα supercar ...
BUGATTI CHIRON

BUGATTI CHIRON

Εξαιρετικό σε εκτέλεση με πολύ καλή ποιότητα, ειδικά στο εσωτερικό του, εξαιρετικό το βάψιμό του στο 1:18 και αριθμημένο σε αντίτυπα, πολύ σπάνιο. Είναι κατασκευασμένο στη Κίνα από την AutoArt, από τα καλύτερα μοντέλα, ενός από τα πιο αγαπημένα αυτοκίνητα.
Lorenzo Bandini (1935-1967): Από το πουθενά

Lorenzo Bandini (1935-1967): Από το πουθενά

Ο Bandini θα μπορούσε να ήταν ο κορυφαίος Ιταλός οδηγός τη δεκαετία του ’60 και όλοι πίστευαν ότι ήταν φτιαγμένος για πρωταθλητής. Όμως δεν πρόλαβε να το αποδείξει!

Ο θάνατός του στο Grand Prix του Μονακό το 1967 ήταν κάτι πολύ περισσότερο από μια ακόμα μαύρη σελίδα στο βιβλίο των ένδοξων νεκρών, ήταν ένα σημείο καμπής για την ίδια την Formula 1. Όταν η Ferrari 313 που οδηγούσε ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Mazda Cosmo 110S

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Mazda Cosmo 110S

Γενναίο βήμα στο κενό

Η απόφαση της Mazda να κάνει ένα βήμα στο κενό και να πάρει ένα τόσο μεγάλο ρίσκο για το μέλλον της μόνο ως γενναία μπορεί να χαρακτηριστεί.Ήταν μέρες δύσκολες και η επιβίωση δεν ήταν δεδομένη, όλα κρέμονταν από μια κλωστή.Μπορεί ...
BMW Z1: Καθαρά πειραματικό

BMW Z1: Καθαρά πειραματικό

Σίγουρα οι πωλήσεις δεν ήταν ο στόχος, αφού πουλήθηκαν συνολικά μόλις 8.000 αυτοκίνητα. Αντίθετα, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν, ένα κινητό εργαστήριο ιδεών.

Τι ήθελε η BMW από ένα αυτοκίνητο σαν την Z1, ιδιαιτέρα περιορισμένο σε ότι είχε να κάνει την παραγωγής του, ιδιαίτερα ακριβό για τον κυβισμό του. Ήθελε να παρουσιάσει το απόλυτο διθέσιο; Πολύ δύσκολο να το πιστέψουμε! Αντίθετα νομίζουμε ότι ...
ΑΦΙΕΡΩΜΑ: VW Beetle

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: VW Beetle

Σχεδιάστηκε από τη μεγαλύτερη μεγαλοφυΐα όλων των εποχών, γεννήθηκε όχι μία αλλά δύο φορές, από τους πιο παράξενους γονείς και έζησε δοξασμένο μέχρι τα βαθιά του γεράματα, περνώντας στην ιστορία σαν ένας αστικός θρύλος. Όποιος δει την ιστορία του Beetle ...
MERCEDES-BENZ C111

MERCEDES-BENZ C111

Θα μπορούσε να ήταν μια αποκάλυψη για την Mercedes-Benz, αφού το C111 ήταν μια πλατφόρμα δοκιμών κινητήρων Wankel. Πολύ εντυπωσιακό σε σχεδίαση, αλλά όχι ιδιαίτερης ποιότητας από την Tuitoy κατασκευασμένο στην Ισπανία. Λίγο χοντροκομμένα τα καλούπια του, αλλά πολύ σπάνιο ...