Το θρυλικό Opel Manta επιστρέφει με ηλεκτρική καρδιά
Με κίνηση στους πίσω τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο, σίγουρα τράβηξε την προσοχή μας
- -
- -
Η Opel ψάχνοντας στα συρτάρια της ιστορίας της, φαίνεται βρήκε τα σχέδια του αυθεντικού Manta Α και αποφάσισε να επαναφέρει στην ζωή το θρυλικό μοντέλο, αλλά με ηλεκτρική καρδία αυτή τη φορά. Αν και δυστυχώς πρόκειται για ένα μεμονωμένο μοντέλο και όχι για κάποια νέα γραμμή παραγωγής, το Manta GSe ElektroMOD, όπως ονομάζεται, αναβιώνει το πνεύμα των σπορ κουπέ μοντέλων από την δεκαετία του ’70, με την ισχύ να περνά όπως και στο πρώτης γενιάς Manta, στους πίσω τροχούς μέσω ενώ χειροκίνητου κιβωτίου 4 σχέσεων.
Το νέο εξηλεκτρισμένο restomod, από την μία παράγει μηδενικούς
ρύπους προστατεύοντας έτσι το περιβάλλον, από την άλλη όμως χάρη
στους 147 ίππους και τα 255 Nm ροπής του
ηλεκτρικού μοτέρ, υπόσχεται συγκινήσεις σε όποιον βρεθεί πίσω από
το τιμόνι, ενώ η μπαταρία των 31 kWh είναι ικανή να προσφέρει
αυτονομία που αγγίζει τα 200 χιλιόμετρα.
Ενώ σε πολλές αντίστοιχες περιπτώσεις ηλεκτρικών restomod, τα
σημαντικά διαφοροποιημένα μέρη κρύβονται κάτω από τα πάνελ του
αμαξώματος, η Opel αποφάσισε να εκμοντερνίσει το κουπέ μοντέλο της
και εμφανισιακά, με την μάσκα να θυμίζει αρκετά την σχεδιαστική
φιλοσοφία που είδαμε στο νέο Mokka. Ντυμένο με νέο
bodykit, το αμάξωμα έχει βαφτεί σε μία έντονη κίτρινη απόχρωση, ενώ
την εικόνα συμπληρώνουν οι νέοι τροχοί 17 ιντσών που κρύβονται κάτω
από τους ανασχεδιασμένους θόλους.
Τα νέα δεν τελειώνουν εκεί όμως, καθώς η γερμανική μάρκα «πείραξε» και το εσωτερικό του Manta GSe, με δύο οθόνες 12’’ και 10’’, αντίστοιχα, για τον πίνακα οργάνων και το infotainment να κυριαρχούν πλέον στο ταμπλό, ενώ τα καθίσματα έχουν «μεταμοσχευθεί» από το Adam S. Το design ολοκληρώνεται με τις κίτρινες λεπτομέρειες που δένουν την καμπίνα με το εξωτερικό του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με την Opel, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν θα αποτελέσει το μόνο ηλεκτρικό restomod που θα κατασκευάσει. Ποιο λέτε να ακολουθήσει;