Citroen e-Jumper: Αμιγώς ηλεκτρικό με 17 τ.μ. όγκο φόρτωσης!

Το νέο e-Jumper είναι το νεότερο μέλος των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Citroen

  • -
  • -

Η Citroën συνεχίζει τη στρατηγική της “Ëlectric For All” με το νέο αμιγώς ηλεκτρικό e-Jumper, που σκοπό έχει να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες του κάθε επαγγελματία. Είναι το 3o αμιγώς ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα και το 6ο συνολικά ηλεκτρικό μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2020 από τη γαλλική εταιρεία, ύστερα από τα Ami, C5 Aircross SUV Plug-in Hybrid, e-C4, e-Jumpy και e-SpaceTourer. Από το 2021, ολόκληρη η γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων της Citroën, θα είναι διαθέσιμη και σε ηλεκτρική έκδοση, καθώς αναμένεται ακόμα το ë-Berlingo τον επόμενο χρόνο. Το νέο e-Jumper - 100% Electric Van θα προσφέρεται με 2 επίπεδα αυτονομίας (έως 340 km στον κύκλο πιστοποίησης WLTP) για να ταιριάζει απόλυτα σε κάθε ανάγκη, 4 εκδόσεις μήκους και 3 ύψους, με ωφέλιμο φορτίο έως 1.890 kg και μέγιστο διαθέσιμο όγκο φόρτωσης έως 17 κυβικά μέτρα. Το μέγιστο μικτό βάρος του οχήματος, επιτρέπει τη μεταφορά έως και 4 τόνων, ενώ διαθέτει μέχρι και 9 χρήσιμες τεχνολογίες για να διευκολύνει την καθημερινή ζωή των επαγγελματιών οδηγών. Αυτή η ηλεκτροκίνητη έκδοση, "Inspirëd by Pro" θα ενισχύσει τη γκάμα του Jumper από το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Οι επιλογές που προσφέρει η Citroen όσον αφορά τις μπαταρίες είναι δύο. Αυτή με χωρητικότητα 37 kWh και αυτονομία 200 km, που είναι διαθέσιμη στις επιλογές διαμόρφωσης αμαξώματος L1 και L2 και η μεγαλύτερη των 70 kWh με αυτονομία 340 km και διαθέσιμη στις επιλογές διαμόρφωσης L2S, L3 και L4. Αμφότερες, κατασκευάζονται από την εταιρεία Bedeo και καλύπτονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% ης χωρητικότητας τους.

Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα είναι 120 ίπποι, με μέγιστη τιμή ροπής τα 260 Nm. Η τελική ταχύτητα του e – JUMPER είναι τα 110 km/h (για τις εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο 3,5 τόνων) και 90 km/h (για τις εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο 4 τόνων). Σημειώστε, πως όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με την ελεύθερη κυκλοφορία του αυτοκινήτου σε κάθε περιοχή περιορισμένης κυκλοφορίας λόγω μηδενικών εκπομπών ρύπων, καθώς και με το ιδιαίτερα περιορισμένο λειτουργικό κόστος, όπως κάθε αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.


Σχεδιαστικά, το e-Jumper ξεχωρίζει από τη θύρα φόρτισης που βρίσκεται τοποθετημένη εμπρός και αριστερά για να έχει εύκολη πρόσβαση ο οδηγός, όπως και στις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το μονόγραμμα “ë” εμφανίζεται στο εμπρός μέρος, στη μάσκα και στα φτερά, καθώς και στην πίσω δεξιά πόρτα.

Στην καμπίνα, χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την ηλεκτρική λειτουργία, αλλά και την αυτονομία, προβάλλονται στον εσωτερικό καθρέπτη του αυτοκινήτου, έτσι ώστε με μια ματιά να μπορεί να δει: Το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, την επιλεγμένη ταχύτητα, τα επίπεδα Ampere και Volt σε πραγματικό χρόνο, αλλά και την ένδειξη «Go Green» η οποία μένει αναμμένη όσο ο κινητήρας είναι σε λειτουργία.

Το e-Jumper προσφέρεται σε 4 μήκη αμαξώματος (L1: 4.963mm, L2: 5.413mm, L3: 5.998mm, L4: 6.363mm), διαθέτοντας εκδόσεις με κλειστή και ανοιχτή καρότσα. Το πλάτος ανάμεσα στους θόλους των τροχών πίσω, είναι 1,42m στις εκδόσεις Van που δίνει μεγάλα περιθώρια εκμετάλλευσης για τον επαγγελματία που θέλει πολύ χώρο για μεταφορές. Επίσης, τρείς είναι οι επιλογές μεταξονίου (L1: 3,0m, L2: 3,45m, L3 και L4: 4,04m), ενώ οι ενδιαφερόμενοι έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία διαφορετικά ύψη στην κατηγορία Van στους κλειστούς χώρους φόρτωσης (Η1: 2.254mm, H2: 2.524mm, H3: 2.764mm). Ο ωφέλιμος χώρος φόρτωσης κυμαίνεται ανάλογα την έκδοση, από 8 έως 17 κυβικά μέτρα.

Σε επίπεδο εξοπλισμού το e-Jumper διαθέτει 9 πολύ χρήσιμα συστήματα υποβοήθησης για τον οδηγό, προκειμένου οι διαδρομές του να γίνονται όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστες και απαλλαγμένες από το άγχος:

  • Active Safety Brake, φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο σε περίπτωση που εντοπιστεί εμπόδιο στην πορεία του
  • Hill Start Assist, σύστημα εκκίνησης σε ανωφέρεια, για να ξεκινά εύκολα σε ανηφόρα χωρίς να κινείται προς τα πίσω
  • Lane Departure Warning System, για να ειδοποιεί τον οδηγό κάθε φορά που αλλάζει ακούσια λωρίδα κατεύθυνσης
  • Κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες παρκαρίσματος, για να γίνονται οι στάσεις και οι ελιγμοί πολύ πιο εύκολοι
  • Έξυπνα φώτα, για να ανάβουν αυτόματα όταν το εξωτερικό φως δεν είναι αρκετό
  • Σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας
  • Cruise Control και περιοριστής ταχύτητας
  • Σύστημα ανίχνευσης οχήματος στο “τυφλό” σημείο των καθρεπτών
  • Σύστημα ελέγχου της πορείας σε έντονη κατωφέρεια και προηγμένο σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης

Όλα τα παραπάνω, συνδυάζονται με δυνατότητες διαμόρφωσης της καμπίνας για τους επιβάτες, εκεί που υπάρχουν 13 θήκες αποθήκευσης αντικειμένων, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται το ράφι αποθήκευσης πάνω από το εμπρός παρμπρίζ, που έχει χωρητικότητα 22 λίτρων και αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού όλων των εκδόσεων. 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...