Ήλθε στο μάταιο τούτο κόσμο τον Οκτώβριο του 68 σε κλινική της Αθήνας στις τρεις τα ξημερώματα τη στιγμή που ο πατέρας του στην κυριολεξία έψαχνε ανοιχτό περίπτερο να αγοράσει τσιγάρα. Μεγάλωσε στον Πειραιά και τον Πόρο στον οποίο ενεγράφη δημότης ώστε να έχει κάποιο λόγο να επιστρέφει για να βλέπει τους παλιούς συμμαθητές του. Εκεί γνώρισε και τη μετέπειτα γυναίκα του Φανή αλλά αυτό δεν εμπίπτει σε κείμενο βιογραφικού, αλλά ρομάντσου. Σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός και μετεκπαιδεύτηκε στη μηχανολογία αυτοκινήτου στην Αγγλία με καθηγητές σπουδαία στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα είδε τις «σπουδαίες» προοπτικές κι αφού εργάστηκε για ένα σύντομο χρονικό διάστημα στην Jaguar Hellas, πέρασε στο χώρο της δημοσιογραφίας. Έχει συνεργαστεί με όλους σχεδόν τους εκδότες του Ειδικού Τύπου γεγονός που δικαιολογεί το πρωινό χάπι της πίεσης. Το «αγροτικό» του το έκανε ως συντάκτης στους 4Τροχούς και τρία χρόνια αργότερα μετακινήθηκε στο Car and Driver αναλαμβάνοντας Αρχισυντάκτης όπου και παρέμεινε για επτά συναπτά έτη. Το 2005 εργάστηκε στην Motorpress ως Διευθυντής Σύνταξης των περιοδικών Sport Auto, Furious Tuning και 4x4 Magazine. Το 2007 εν είδει οράματος εντάχθηκε στη Mototech για τη δημιουργία του 4Wheel Drive και από τη θέση του διευθυντή είχε σαν σαμουράι τη μοίρα του εντύπου όταν η κρίση της αγοράς χτύπησε την πόρτα της εταιρείας. Φύση και θέση ανήσυχο πνεύμα ασχολείται παράλληλα με ότι σχετίζεται με τροχούς κι έχει τεχνικό ενδιαφέρον. Έχει διδάξει σε δημόσια ΙΕΚ τους εκπαιδευτές οδηγών, είναι πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, συμμετέχει στην ομάδα εκπαιδευτών ασφαλούς οδήγησης του SafeTrack και παράλληλα ασκεί του επάγγελμα του μηχανικού ως ελεύθερος επαγγελματίας.
VW e-Up

VW e-Up

Με μήκος 3,2 μέτρα το mini αυτοκίνητο πόλης θα μοιάζει αρκετά με το μοντέλο παραγωγής που θα κυκλοφορήσει το 2013. Θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων λόγω της ηλεκτροκίνησης με αυτονομία 130km. Θα μπορεί να μεταφέρει τρεις ενήλικες κι ένα παιδί ...
VW L1

VW L1

Το υβριδικό πρωτότυπο συνδυάζει turbo-diesel 0,8 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα και φιλοδοξεί να επιτύχει κατανάλωση λιγότερη από 1,0 lt/100km. Χάρη στα εξωτικά υλικά κατασκευής το βάρος έχει κρατηθεί στα 380 kg και οι δύο επιβάτες που κάθονται ο ένας πίσω από ...
Toyota Prius Plug-In

Toyota Prius Plug-In

Η εξέλιξη του Prius έχει καλώδιο για φόρτιση από το δίκτυο όπως και τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Για ακόμη πιο μεγάλη οικονομία και λιγότερους ρύπους, οι μπαταρίες στο Prius μπορεί να φορτιστούν σε 1 ώρα. Το Prius κινούμενο αποκλειστικά με ...
Smart Fortwo Electric Drive

Smart Fortwo Electric Drive

Αποτελώντας εξέλιξη του συμβατικού βενζινοκίνητου, το ηλεκτροκίνητο Smart θα μπει άμεσα στην παραγωγή. Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου και ο ηλεκτροκινητήρας των 45 kW , επιτρέπει στο διθέσιο μικρό τελική 100km/h.
Saab 9-5

Saab 9-5

Με άδηλο μέλλον της, η Saab ανανέωσε συνολικά το 9-5 στοχεύοντας στο premium κοινό της κατηγορίας, έχοντας σαν όπλα αποκλειστικά κινητήρες turbo και τετρακίνηση. Η βασική δικίνητη έκδοση θα εξοπλίζεται από τον 1,6 λίτρων, ενώ επιπλέον θα υπάρχουν κινητήρες 2,0 ...
Renault Twizy Zero Concept

Renault Twizy Zero Concept

Το απόλυτο όχημα της πόλης του μέλλοντος, αποτελεί κράμα αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας. Έχει μήκος μόλις 2,3 μέτρα και είναι ηλεκτροκίνητο με απόδοση 15kW. Με φόρτιση διάρκειας 3,5 ωρών μπορεί να κάνει έως 100km έως το σταθμό επαναφόρτισης.
Renault Fluence Z.E.

Renault Fluence Z.E.

Είναι ηλεκτροκίνητο με μήκος 4,82 μέτρα και προορίζεται να μπει στην παραγωγή το 2011. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα φτάνει τα 70 kW και η αυτονομία τα 160km ενώ διαθέτει αρκετές καινοτομίες στο εσωτερικό όπως οθόνες αφής για το χειρισμό των ...
Renault Megane RS

Renault Megane RS

Πανέμορφο κι εντυπωσιακό το RS παραμένει πιστό στην παράδοση της Renault στα sport μοντέλα. Ο 2λιτρος των 250 ίππων είναι η κινητήρια μονάδα του γρήγορου Megane και θα συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο. Για το στήσιμο της ανάρτησης και την οδική ...
Peugeot Ion

Peugeot Ion

Το δίδυμο αδελφάκι του Mitsubishi i-MiEV είναι κι αυτό ηλεκτροκίνητο και χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου που απαιτούν 6 ώρες για έναν πλήρη κύκλο φόρτισης. Η αυτονομία φτάνει τα 130km και χάρη στον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα των 64 ίππων η τελική ταχύτητα ...
Opel Astra

Opel Astra

Τη μεγάλη πρεμιέρα της Φρανκφούρτης αποτελεί το ανανεωμένο Astra. Με νέα εμφάνιση και αεροδυναμική κατατομή, το μικρομεσαίο της Opel διαθέτει περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους, βελτιωμένα υλικά κατασκευής και δύο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1,4 και 1,6 λίτρων με απόδοση 140 και 180 ίππους ...
Mini Coupe και Roadster Concept

Mini Coupe και Roadster Concept

Δύο πρωτότυπες εκδοχές που σύντομα θα κυλίσουν στους τροχούς τους και βασίζονται στο πετυχημένο μοντέλο της Mini. Η coupe θα είναι αυστηρά διθέσια, θα χρησιμοποιεί αλουμινένια πάνελ για την οροφή, ενώ η ανοιχτή θα βασίζεται στο πάτωμα του Mini Cabrio ...
Mercedes Blue Zero E-Cell

Mercedes Blue Zero E-Cell

Με μήκος 4,22 μέτρα και ηλεκτροκίνηση, το concept της Mercedes έχει αυτονομία 600km. Για τη φόρτιση των μπαταριών φροντίζει ένας τρικύλινδρος κινητήρας turbo με απόδοση 67ps που είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Οι εκπομπές CO2 φτάνουν μόλις το 32gr/km ενώ ...
Kia Sorento

Kia Sorento

Το ανανεωμένο Sorento πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα μέσα στο 2010 αποτελεί με συνολικά βελτιωμένη πρόταση σε σχέση με τον προκάτοχο. Πέρα από τις ορατές σχεδιαστικές αλλαγές, η ουσιαστική διαφοροποίηση είναι η υιοθέτηση αυτοφερόμενου πλαισίου σε σχέση το αμάξωμα τύπου ...
Hyundai ix35

Hyundai ix35

Η αλλαγή στην ονοματοδοσία άγγιξε τον διάδοχο του Tuscon που πλέον θα φέρει το όνομα ix35 και θα έλθει στην Ελλάδα μέχρι την άνοιξη του 2010. Φρέσκο σχήμα, πιο ευρύχωρο από το απερχόμενο και με αρκετές εκπλήξεις στα κινητήρια σύνολα ...
Hyundai i10 Electric

Hyundai i10 Electric

Το i10 με μηδενικούς ρύπους είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 16kWh που χαρίζουν αυτονομία 160 km με πλήρη φόρτιση. Ο ηλεκτροκινητήρας που θα κινεί το μικρό i10 έχει ισχύ 66 ίππους και η κίνηση μεταδίδεται ...