Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Opel Admiral 1964-1977: Ναύαρχος χωρίς στόλο

Opel Admiral 1964-1977: Ναύαρχος χωρίς στόλο

Έζησε από το 1937 έως το 1939 για να ξαναέρθει στη ζωή το 1964. Ποιος όμως ήθελε ένα ναύαρχο στη στεριά, παρά τα φανερά πλεονεκτήματά του;

Ήταν το «top model» της Opel και αρχικά εμφανίστηκε προπολεμικά για να παλέψει με τα Horch, Mercedes-Benz και Maybach που μονοπωλούσαν την luxury κατηγορία εκείνες τις ημέρες. Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 3,6 λίτρων και ξεπερνούσε ...
1o ΣΙΡΚΟΥΙ ΦΙΛΠΑ, 9 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012 : Γιορτή!

1o ΣΙΡΚΟΥΙ ΦΙΛΠΑ, 9 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012 : Γιορτή!

Ήταν μια γιορτή που έλειπε! Γιορτάζοντας 40 ολόκληρα χρόνια ζωής η ΦΙΛΠΑ οργάνωσε στο ιστορικό μας αεροδρόμιο ένα επετειακό αγώνα που άξιζε τον κόπο!

Ο ήλιος έκαιγε αλλά ευτυχώς ένα αεράκι μας δρόσιζε. Οι θεατές όπως πάντα πολλοί, αλλά και πάντα μακριά, στην «άλλη πλευρά», αντί να είναι μαζί με αυτά που αγαπούν. Αγκαλιά με τα αυτοκίνητα που ήρθαν να δουν, να ζήσουν και ...
Toni Lapine (1930-2012)

Toni Lapine (1930-2012)

Ο γεννημένος στη Λάτβια, Anatole «Tony» Lapine ακολούθησε και αυτός τον Butzi Porsche και το πιθανότερο είναι ότι θα συνεχίσουν να σχεδιάζουν τις Porsche των ονείρων τους.Ο πολιτογραφημένος αμερικάνος Toni ήταν επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Porsche από το 1969 ...
Formula 1 4x4

Formula 1 4x4

Στα τέλη της δεκαετίας του ’60 η κίνηση σε τέσσερις τροχούς θα ανέβαζε τη Formula 1 σε άλλο επίπεδο. Ή μήπως όχι;

H άσφαλτος στο Silverstone αντανακλούσε τον ήλιο στη ζέστη του Ιουλίου. Ο Ken Tyrrell ήταν ήρεμος, το πρωτάθλημα το είχε τη τσέπη του ο Stewart και ο χρόνος που είχε καταφέρει με την Matra MS80 στα δοκιμαστικά ήταν 1:20,6. Πολύ ...
Fiat Multipla (1956-1965)

Fiat Multipla (1956-1965)

Ήταν μια καταπληκτική ιδέα. Με μεταξόνιο μόλις δύο μέτρων μπορούσε να χωρά έξη άτομα, χάρη στον οδηγό που τώρα κάθονταν… πάνω στους εμπρός τροχούς και τις τρείς σειρές καθισμάτων, με αποτέλεσμα ΚΑΙ η γιαγιά πλέον να μπορεί να ακολουθεί την ...
McLaren F1 : Η δεύτερη επανάσταση

McLaren F1 : Η δεύτερη επανάσταση

Αν η Miura ήταν το αρχέτυπο supercar, η F1 της McLaren ήταν αυτή που ξανάγραψε το βιβλίο των υπεραυτοκινήτων, προβάλλοντας μια νέα πρόταση εκεί που όλοι πίστευαν ότι πλέον δεν υπήρχε τίποτα για να ανακαλυφθεί. Και όμως!

Πίσω από κάθε μεγάλο αυτοκίνητο κρύβονται δύο πράγματα: Το πρώτο είναι ένας μεγάλος σχεδιαστής, το δεύτερο είναι ένας μεγάλος οραματιστής που θα αναλάβει το ρίσκο. Αυτό δεν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά, όμως συμβαίνει: Έτυχαν λοιπόν να βρεθούν μαζί αποκλεισμένοι ...
Ford RS500 Cosworth: Γεννημένο για αγώνες

Ford RS500 Cosworth: Γεννημένο για αγώνες

Έζησε μέρες δόξας στις πίστες και έγραψε ιστορία, αξιοποιώντας με τoν καλύτερο τρόπο την υπογραφή της Cosworth, εκτοξεύοντας τους ίππους στους 500!

Δεν υπάρχει τίποτα το υποτονικό στο Ford Sierra Cosworth, ούτε με την απόδοσή του, ούτε και με την εμφάνισή του, αλλά ούτε και με την ιστορία του.Το όλο project οφείλει την ύπαρξή του στον Stuart Turner, που ήταν τότε αγωνιστικός ...
Hotchkiss : Κανόνια και αυτοκίνητα

Hotchkiss : Κανόνια και αυτοκίνητα

Άρχισε τη ζωή της κατασκευάζοντας ντουφέκια για τον στρατό του Ναπολέοντος του ΙΙΙ και κατέληξε σε μια από τις πιο ποιοτικές εταιρείες αυτοκινήτων. Αυτό όμως δεν την έσωσε.

Αν υποστηρίζαμε ότι η Hotchkiss ήταν μια από τις εταιρείες που ποτέ δεν κατασκεύασε ούτε ένα κακό αυτοκίνητο δεν θα κάναμε λάθος.Αρχικά στηρίχτηκε στην κατασκευή όπλων, αλλά όταν η ειρήνη έφτασε στην Ευρώπη αναγκάστηκε να ασχοληθεί με πιο καθημερινές κατασκευές, ...
Tyrell Racing

Tyrell Racing

Και εδώ έχουμε τη συνηθισμένη περίπτωση του αγωνιζόμενου που αποφάσισε ότι δεν ήταν αρκετά γρήγορος και ότι θα μπορούσε να τα καταφέρει καλύτερα διαχειριζόμενος την ταχύτητα των υπολοίπων. Αυτή η συνηθισμένη περίπτωση ήταν ο Ken Tyrrell από το Surrey Ockham.Η ...
Porsche 911 2.7 Carrera RS : Μέτρο όλων

Porsche 911 2.7 Carrera RS : Μέτρο όλων

Για μια χούφτα αυτοκίνητα δεν μπορείς παρά να γράψεις μόνο υπερθετικά! Και αυτό γιατί χωρίς αυτά δεν θα είχαμε σήμερα μέτρο σύγκρισης. Η RS είναι ένα από αυτά, τα «άγια των αγίων» της Porsche. Το μέτρο σύγκρισης όλων των μετέπειτα 911 και όχι μόνο.

Τι αξία έχει όνομα; Μεγάλη, δεν έχετε παρά να δώσετε λίγη σημασία στην αξία που δίνουν σε αυτό οι απανταχού κατασκευαστές όταν είναι να ονοματίσουν τα αυτοκίνητά τους, είτε ξεφυλλίζοντας λεξικά, είτε εφευρίσκοντας καινούργια όνομα, είτε τέλος συνδυάζοντας γράμματα με ...
Covini C6W

Covini C6W

Σχεδιασμένο στην Ιταλία προσπάθησε να ξαναγράψει την ιστορία των supercar. Η σχεδίασή που άρχισε το 1974, αλλά η εξέλιξη σταμάτησε γιατί κείνες τις ημέρες δεν υπήρχαν τόσο μικρά ελαστικά. Άρχισε και πάλι το ’80 αλλά εγκαταλείφτηκε για μια ακόμα φορά ...
Lancia HF Integrale: Τι ιστορία

Lancia HF Integrale: Τι ιστορία

HF4WD - Integrale 8V - Integrale Evoluzione - Integrale Evoluzione II. Μπορεί η τεράστια αγωνιστική της επιτυχία να ήταν καθαρά ένα τυχαίο γεγονός, μας χάρισε όμως απαράμιλλες αγωνιστικές στιγμές και γι’ αυτό την ευγνωμονούμε. Οι αγώνες ράλι ποτέ δεν θα ήταν οι ίδιοι ξανά.

Τίποτα δεν προμήνυε τις μέρες δόξας που θα γνώριζε την οικογενειακή Delta. Όλα ήταν ραμμένα και κομμένα για την S4 που όπως όλα έδειχναν ήταν το καλύτερο «super rally car» εκείνων των ημερών. Μόνο που δεν έμελλε να συμβεί μετά ...
Citroen DS : Πραγματική θεά

Citroen DS : Πραγματική θεά

Διαστημική σχεδίαση βγαλμένη μέσα από βιβλία comics, που συνδυάζονταν με υδροπνευματικές αναρτήσεις. Η DS αποτελούσε το μέλλον της αυτοκίνησης, ή τουλάχιστον έτσι πίστευαν οι Γάλλοι. Μπορεί η ιστορία να μην δικαίωσε αυτή την εξωφρενική προσπάθεια, ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα, όμως απέδειξε ότι πάντα υπάρχουν διαφορετικοί δρόμοι, φτάνει να υπάρχει φαντασία και τόλμη.

Το αυτοκίνητο με τον Γάλλο Πρόεδρο Charles de Gaulle κινούνταν αρκετά γρήγορα στο Petit- Clamart που το Αύγουστο του 1962 ήταν ακόμα ένα σχετικά αραιοκατοικημένο προάστιο του Παρισιού με ελάχιστη κίνηση αυτοκινήτων. Κινούνταν προς το αεροδρόμιο του Villacoublay όταν δέχτηκε ...
Alberto Ascari (1918-1955): The last Italian Star

Alberto Ascari (1918-1955): The last Italian Star

Θεωρείτο πιο γρήγορος από τον Fangio και σίγουρα ανήκει στη μικρή εκείνη… παρέα των ξεχωριστών οδηγών. Ήταν ο καλύτερος οδηγός της δεκαετίας του ’50 και ο τελευταίος μεγάλος Ιταλός οδηγός.

Μπορεί να έχουν κόψει πολλά από τα δένδρα του Parco di Monza και να έχουμε περισσότερες στροφές από όσες θα ήθελαν οι tifosi, αλλά η αγωνιστική ιερότητα του χώρου πάντα υπάρχει εδώ από το 1922 και συνεχίζετε ακόμα και στις ...