Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Fiat Seicento (1997-2005)

Fiat Seicento (1997-2005)

Ο αντικαταστάτης του «500» ήταν φυσικό να μεγαλώσει σε «600» μεγαλώνοντας μάλιστα ελάχιστα, αλλά χωρίς να χάσει τίποτα από την πρακτικότητά του και τη νεανική του διάθεση. Και πάλι δεν απέκτησε περισσότερες από τρείς πόρτες και σαν Sporting και πάλι… ...
Fiat Punto (1993-2005)

Fiat Punto (1993-2005)

Τo Project 176 παρουσιάστηκε στα τέλη του 1993 για να αντικαταστήσει το Uno που είχε φάει τα ψωμιά του. Ακολούθησε την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, χωρίς να απομακρύνεται αισθητικά και κέρδισε αμέσως τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς το 1995.Ήταν ένα ...
Fiat Uno (1983-1995)

Fiat Uno (1983-1995)

Ένα αυτοκίνητο σταθμός, που όχι μόνο δημιούργησε τη νέα Fiat (τουλάχιστον όπως την ξέρουμε σήμερα), αλλά παράλληλα τολμούμε να πούμε ότι ξαναεφεύρε το μεσαίο αυτοκίνητο και γέννησε το super-mini! Ήταν ένα θαύμα αξιοποίησης χώρων και με μήκος στα 3,6 μέτρα ...
Fiat Panda (1980-2003)

Fiat Panda (1980-2003)

Ήταν μέρες που πλέον τα αυτοκίνητα της Fiat εγκατέλειπαν τους αριθμούς και έπαιρναν ονόματα, με το Ritmo να κάνει την αρχή.Ήταν και αυτό μια επανάσταση, μια επανάσταση που μπορεί αρχικά να μην ήταν εμφανής με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ζήσει ...
Fiat 127 (1971-1983)

Fiat 127 (1971-1983)

Ήταν πραγματικά ένα αυτοκίνητο της νέας εποχής. Μετά το 127 (και το 128) ποτέ το αυτοκίνητο δεν θα ήταν ίδιο. Διέθετε όλα τα τεχνολογικά και σχεδιαστικά στοιχεία όπως το ξέρουμε σήμερα. Κινητήρας εμπρός, εγκάρσια τοποθετημένος με το κιβώτιο παράκεντρα τοποθετημένο ...
Fiat 850 (1964-1973)

Fiat 850 (1964-1973)

Μετά το αρχικό 600 που ήταν το πρωταρχικό οικογενειακό αυτοκίνητο και το 500 που αποτελεί το αρχέτυπο αυτοκίνητο πόλης, το 850 που ακολούθησε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν μια επιστροφή και πάλι στο οικογενειακό αυτοκίνητο, αυτή τη φορά όμως με ...
Fiat 500 «Topolino» (1936-1955)

Fiat 500 «Topolino» (1936-1955)

Το «ποντικάκι» ήταν το μεγαλύτερο όπλο που είχε η Ιταλία για την αναγέννησή της μετά τον δεύτερο μεγάλο πόλεμο. Ήταν το όχημα που έβαλε την Ιταλία σε τροχούς και την αναγέννησε. Και μπορεί ο αριθμός των 520.000 «ποντικιών» που τελικά ...
Aston Martin DB4GT Zagato: Πέρα από τη μυθολογία

Aston Martin DB4GT Zagato: Πέρα από τη μυθολογία

Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα για τα οποία γράφουμε εδώ, κουβαλούν κάποιο μύθο και ανήκουν σε κάποιο μυθολογικό κύκλο. Όμως ελάχιστα είναι αυτά που ζουν πέρα ακόμα και από την ίδια τους την ύπαρξη.

Η ιστορία αναφέρει ότι ήταν ο Tony Crook (βλέπε Bristol) αυτός που έφερε σε επαφή την Aston Martin και τον περίφημο ιταλό σχεδιαστή-καροσερίστα. Ο Crook ήταν πολύ καλός φίλος με τον αγωνιστικό διευθυντή της Aton Martin, John Wyer και ταυτόχρονα ...
Οδηγούμε Honda Integra Type R

Οδηγούμε Honda Integra Type R

Δολοφονικό λευκό για ένα κλασικό του μέλλοντος

Τα Type-R ξεκίνησαν το 1992 σαν μια πράξη ανάγκης για τη Honda και κατέληξαν σαν τα πιο cult ιαπωνικά αυτοκίνητα. Πάντως μην σας ξεγελά το «championship white», γιατί δεν είναι μόνο το Ιαπωνικό αγωνιστικό χρώμα, αλλά στο λευκό γράφουν καλύτερα ...
Maserati Shamal: Χαμένη στη λίστα των Biturbo

Maserati Shamal: Χαμένη στη λίστα των Biturbo

Ανάμεσα στις αμέτρητες παραλλαγές των Biturbo, η Shamal ξεχωρίζει σαν η τελευταία V8 Maserati, πριν την Fiat εποχή. Για χρόνια όμως ήταν και ξεχασμένη και παραγνωρισμένη.

Θα το παραδεχτούμε, ποτέ δεν πιστεύαμε ότι η Biturbo της Maserati ήταν ένα τόσο καλό και πάνω από όλα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, μέχρι που το οδηγήσαμε. Με ευχάριστη έκπληξη ανακαλύψαμε ότι τα είχε όλα με αποτέλεσμα να περάσει στη τιμητική λίστα ...
Gilles Villeneuve (1950-1982)

Gilles Villeneuve (1950-1982)

Υλικό μύθωνΓεννήθηκε και χάθηκε μέσα σε ένα σύννεφο, το σύννεφο του μύθου. Από τότε όλοι οι οδηγοί έχουν το δύσκολο έργο να συγκριθούν μαζί του. Μετριούνται στα δάχτυλα τους ενός χεριού εκείνοι που το καταφέρνουν.O Joseph Gilles Henri Villeneuve σκοτώθηκε ...
Le Mans - η κινηματογραφική ταινία

Le Mans - η κινηματογραφική ταινία

Αγοράζοντας την εμπειρία

Όταν δεν του έδωσαν την άδεια να συμμετάσχει, αυτός έκανε ότι ήξερε καλύτερα, έστησε μια κινηματογραφική παραγωγή και υποδύθηκε τον οδηγό.Τελικά δημιούργησε το απόλυτο χάος και μια κινηματογραφική ταινία σταθμός.Όταν είσαι ένα μεγάλο κινηματογραφικό αστέρι του Hollywood δεν υπάρχουν πολλά ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Mazda RX-7 (FD): Future Classic

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Mazda RX-7 (FD): Future Classic

Κανείς δεν το περίμενε, κανείς δεν το φανταζόταν! Ήρθε από το πουθενά και τα συνεπήρε όλα στο διάβα του. Ακόμα και σήμερα αποτελεί το μέτρο σύγκρισης στα drift. Ένα πραγματικό supercar, αλλά πάνω από όλα ένα πραγματικό αυτοκίνητο για τον πραγματικό οδηγό.

Ήταν μέρες που όλα πήγαιναν καλά για τη Mazda, πολύ καλά. Τα αυτοκίνητά της, τα σχέδιά της, οι ιδέες της, ακόμα και τα ρίσκα, όλα της έβγαιναν και το 1991 ήταν μια χρονιά αποθέωσης! Ας μην ξεχνάμε ότι μόλις ένα ...
Ιστορία της SAAB

Ιστορία της SAAB

Τίτλοι τέλους για τη Σουηδική εταιρεία

Τα SAAB τα αγόραζε κανείς γιατί ήταν διαφορετικά, γιατί οι Σουηδοί σχεδίαζαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο. Και είτε τους μισούσες, είτε τους θαύμαζες και τους αγαπούσες γι’ αυτό. Αγόραζες ένα SAAB για να αποδείξεις ότι δεν αποδέχεσαι τον ...
Opel Rekord (1953-1986)

Opel Rekord (1953-1986)

Ήταν ένα σημαντικό αυτοκίνητο για την Opel, που χρειάζονταν έναν αξιόπιστο αντιπρόσωπο για να εδραιωθεί στη δύσκολη μεσαία κατηγορία. Και πέτυχε ακριβώς αυτό - δεν έχετε παρά να ρωτήσετε τους παλαιότερους οδηγούς taxi.

Μπορεί να πέρασε σχεδόν απαρατήρητο, όμως ήταν ένα σημαντικό αυτοκίνητο και ειδικά για την Opel, που την διατήρησε στον παγκόσμιο χάρτη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Και αυτό γιατί από το καλοκαίρι του 1953, έως το 1986 κατάφερε να πουλήσει σχεδόν δέκα εκατομμύρια ...