Μεταχειρισμένο Hyundai Atos (1997-2008)

Ο εργάτης της πόλης

  • -
  • -
Τι να προσέξω

Ελέγξτε προσεκτικά την κατάσταση του κινητήρα και ρωτήστε για πιθανή κατανάλωση λαδιού. Δείτε για διαρροές στο κιβώτιο, η επισκευή έχει κάποιο κόστος. Καλό είναι να δείτε και το αμάξωμα για σκουριές, ειδικά στα πρώτα μοντέλα. Υποψιασμένοι πρέπει να είστε από αυτοκίνητα που προέρχονται από γραφεία ενοικιάσεως, τα οποία είναι φορτωμένα με χιλιόμετρα και έχουν υποστεί συνήθως σκληρή χρήση.

γλυκά
  • Εσωτερικοί Χώροι
  • Ορατότητα
  • Επιδόσεις
  • Χώρος Αποσκευών
  • Αξιοπιστία
ξινά
  • Αεροδυναμική
  • Κατανάλωση
  • Αίσθηση Φρένων

Ψάξε για μεταχειρισμένο Hyundai Atos στο gocar.gr

Σταθερή αξία στο παζάρι των μεταχειρισμένων μοντέλων πόλης έχει το Atos. Με το Atos η Hyundai αποφάσισε να μπει στα αυτοκίνητα πόλης, παρουσιάζοντας την ψιλόλιγνη σιλουέτα του πρώτου Atos. Το πρωτότυπα για την εποχή σχήμα του Atos, μάζεψε αντιφατικά σχόλια, αλλά δημιουργούσε προϋποθέσεις για κορυφαία ευρυχωρία στο εσωτερικό του.

Η αξιοπιστία έχει δεθεί με την παρουσία του Atos στους δρόμους των μεγάλων αστικών κέντρων. Το κορεάτικο μοντέλο δεν προκαλεί μεγάλους πονοκεφάλους στους ιδιοκτήτες του. Έχουν παρατηρηθεί μερικά φαινόμενα με φλάτζες κεφαλής, οι οποίες επισκευάζονται με λογικό κόστος. Προσοχή με την αντλία νερού, η οποία αντικαθίσταται με μικρό κόστος. Σπάνια παρατηρούνται διαρροές από το κιβώτιο και μικρά ηλεκτρολογικές δυσλειτουργίες (φώτα, ενδείξεις πίνακα οργάνων, ηχοσύστημα) του αυτοκινήτου. Σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα σωστό εργαλείο, το οποίο δύσκολα θα βάλει σε μεγάλους μπελάδες των ιδιοκτήτη του.

Kινητήρες – εκδόσεις

Σε 5θυρη έκδοση το Hyundai Atos πέρασε δύο facelift. Αρχικά παρουσιάστηκε το 1997 το MPV, το οποίο στη συνέχεια ακολούθησε το διαφορετικής σχεδίασης στο πίσω μέρος Prime το 1999. Πιο στρογγυλεμένο και χαμηλό στην όψη του, το τελευταίας γενιάς Atos Prime που λανσαρίστηκε το 2003 έδωσε τη σκυτάλη στο i10 το 2008.

Με έναν τετρακύλινδρο 12βάλβιδο κινητήρα ενός λίτρου ξεκίνησε την πορεία του το Atos. Το συγκεκριμένο μοτέρ είχε «νεύρο» και κινούσε ικανοποιητικά το μικρό Atos, στα αστικά του καθήκοντα. Οι επιδόσεις και η οικονομία ήταν από τα δυνατά στοιχεία για την εποχή του, αλλά η κακή αεροδυναμική απαιτούσε συμβιβασμούς στο ταξίδι. Από το 2003 το Atos κέρδισε μερικά κ.εκ φτάνοντας τα 1.1 λίτρα, με παρόμοια ιπποδύναμη και ελαφριά αύξηση στη ροπή.

  • 4κύλινδρος,  ατμοσφαιρικός, 1.0 λίτρων 55 PS
  • 4κύλινδρος,  ατμοσφαιρικός  1.1 λίτρων,  55 PS (2003-2008)

 

 Ψάξε για μεταχειρισμένο Hyundai Atos στο gocar.gr

 

Η καμπίνα

Η υπερυψωμένη κατασκευή του, πρόσθετε στο Atos πόντους στην εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων και την πρακτικότητα. Όποιος ξεπερνούσε την ιδιόμορφη αισθητική απολάμβανε μια ευρύχωρη καμπίνα –ειδικά για τους εμπρός επιβάτες– με άπλετη ορατότητα που αποτελούσε επιπλέον όπλο στην αστική οδήγηση. Το ταμπλό ήταν από σκληρά αλλά καλά δεμένα πλαστικά και ο εξοπλισμός σχετικά πλούσιος για την εποχή του. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος για το μέγεθος του Atos, με 260+ lt.

 

Στο δρόμο

Προορισμένο κατά βάση για αστικές διαδρομές, το Atos έχει ασφαλή συμπεριφορά στο δρόμο. Η συμπεριφορά του είναι τυπική για τα μέτρα της κατηγορίας και την εποχή του. Προβλέψιμο αντιδρά υποστροφικά στην πίεση, αλλά ελέγχεται εύκολα, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προκαλούν δυσάρεστες παρενέργειες. Το ελαφρύ τιμόνι συμπληρώνει την καθημερινή πρακτικότητα, η άνεση είναι επαρκής και μόνο τα φρένα μένουν πίσω στον τομέα κυρίως της αίσθησης.



Ψάξε για μεταχειρισμένο Hyundai Atos στο gocar.gr

συμπέρασμα
Τίμια πρόταση για φτηνό μεταχειρισμένο. Πρακτικότητα και ευκολία οδήγησης συνδυάζονται με καλή αξιοπιστία και λογικές τιμές στα μεταχειρισμένα. Τα μοντέλα των 1.1 λίτρων είναι πιο ολοκληρωμένα και πιο ποιοτικά σε αίσθηση.
VIDEOS

Hyundai Atos 1997