5 μεταχειρισμένα Toyota έως 10.000 €
Η αξεπέραστη ιαπωνική αξιοπιστία συναντά το φθηνό κόστος χρήσης με μικρή κατανάλωση και χαμηλά ή και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αλλά και την προσιτή τιμή αγοράς!
- -
- -
Η Toyota είναι μια από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες στον κόσμο. Στην Ελλάδα, οι αγοραστές την έχουν πάντα πολύ ψηλά, λόγω των προσιτών τιμών, της κορυφαίας αξιοπιστίας, αλλά και του χαμηλού κόστους χρήσης που συνοδεύουν τα μοντέλα της. Η πολύ μεγάλη ζήτηση των αυτοκινήτων της οδηγούν και στην εξαιρετική μεταπωλητική αξία. Στην αγορά μεταχειρισμένων υπάρχουν πολλά Toyota που καλύπτουν πολλές και διαφορετικές ανάγκες.
Ακόμη και με budget που δεν ξεπερνά τις 10.000 €, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πολλά μοντέλα της Toyota που τους ταιριάζουν, ανάλογα με τη χρήση που θέλουν να τους κάνουν. Ψάξαμε και βρήκαμε 5 best-seller Toyota με ανώτατη τιμή τις 10.000 € ως μεταχειρισμένα, σε διαφορετικές κατηγορίες. Από SUV μέχρι οικογενειακά και μικρά αυτοκίνητα πόλης, η ιαπωνική εταιρεία έχει πολλές αξιόλογες επιλογές, που σίγουρα θα αποδειχθούν… θησαυρός!
Toyota iQ 2010 – Μικρό αυτοκίνητο πόλης
Αν και «παίζει» και το Aygo σε αυτή την κατηγορία, επιλέξαμε το Toyota iQ ως μικρό αυτοκίνητο πόλης. Έχει πολύ μικρές διαστάσεις με μήκος 3 μέτρα που «παρκάρουν» παντού, υποδειγματική εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων (ταξιδεύουν έως 3 άτομα και λίγες αποσκευές ή 2 άτομα και πολλές αποσκευές) ενώ διαθέτει πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, σαφώς ανώτερη από του Aygo. Η εργονομία δεν είναι το δυνατό του στοιχείο, όμως συνολικά, πρόκειται για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα πόλης όλων των εποχών.
Οι περισσότερες αγγελίες αφορούν τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό του 1.0 λίτρου με 68 ίππους και χειροκίνητο πεντάρι κιβώτιο. Υπάρχει και ο τετρακύλινδρος 1.33 των 99 ίππων με χειροκίνητο 6άρι για όποιον θέλει περισσότερη ισχύ, ενώ σπάνιο αλλά άκρως ενδιαφέρον είναι το turbodiesel των 1.4 λίτρων με τους 90 ίππους και την πλούσια ροπή. Ανάλογα με την έκδοση, «παίζουν» και αρκετά αυτόματα (CVT). Η πλειονότητα των Toyota iQ πωλούνται σε τιμές κάτω των 8.000 €, οπότε υπάρχουν και… ρέστα από το budget.
Toyota Yaris 2013 – Πρακτικό μικρό
To Toyota Yaris πιθανότατα είναι το πιο επιτυχημένο supermini στην Ελλάδα. Σε όλες του τις γενιές «έσπασε ταμία» και συνεχίζει να το κάνει στη σημερινή, όντας το απόλυτο best-seller της αγοράς. Η τρίτη γενιά του ήταν πολύ ολοκληρωμένη, βελτιωμένη ποιοτικά από την προηγούμενη και με σύγχρονους κινητήρες. Το Yaris έχει υψηλή ζήτηση, για αυτό και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί με τα αμφιβόλου προέλευσης μεταχειρισμένα εξωτερικού που έρχονται… με το κιλό στην Ελλάδα.
Δείτε ακόμη: 5 μεταχειρισμένα μικρά diesel έως 10.000 €
Αν βρουν ένα καλοσυντηρημένο, είναι βέβαιο ότι θα το χαίρονται κάθε μέρα! Οι δημοφιλέστερες εκδόσεις σε αυτό το φάσμα τιμής είναι με τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.33 λίτρων των 99 ίππων, γνωστό από τα περισσότερα Toyota της εποχής. Επίσης, υπάρχει και ο turbodiesel των 1.4 λίτρων με τους 90 ίππους, ο οποίος έχει ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και παραπλήσιες επιδόσεις. Υπάρχουν και υβριδικά Yaris Hybrid, όμως συνήθως είναι διαθέσιμα σε ακριβότερο φάσμα τιμής.
Toyota Auris 2014 – Οικογενειακό
Σε μια κίνηση που… κανείς δεν κατάλαβε ακριβώς τον λόγο, η Toyota ονόμασε “Auris” τις hatchback εκδόσεις του Corolla, αφήνοντας το τετράθυρο αμάξωμα για το θρυλικό αυτό όνομα. Το Auris πρόλαβε να γνωρίσει δύο γενιές, ενώ παρουσιάστηκε και σε μια τρίτη, όμως δεν πρόλαβε να βγει στην παραγωγή καθώς η Toyota άλλαξε το όνομά της αιφνιδιαστικά, επαναφέροντας το Corolla. Πρόκειται για το Corolla που κυκλοφορεί σήμερα. Όταν ανακοινώθηκε σαν νέο μοντέλο, είχε το όνομα Auris! Οι Ιάπωνες ευτυχώς, άλλαξαν γρήγορα το πλάνο τους.
Επιστρέφοντας στο Auris, το μοντέλο δεύτερης γενιάς μπορεί κανείς να το βρει σε ένα φάσμα τιμής γύρω από τις 10.000 €. Ως ένα επιτυχημένο μικρό οικογενειακό, υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα προς πώληση, άρα και πολλές προτάσεις για να βρει κανείς ένα προσεγμένο, με σωστό ιστορικό συντήρησης, χωρίς μεγάλο τρακάρισμα και με καλό εξοπλισμό. Για ακόμα μια φορά, ο τετρακύλινδρος turbodiesel των 1.4 λίτρων με τους 90 ίππους είναι δημοφιλής κινητήρας, ο οποίος τα καταφέρνει αρκετά καλά παρά τα αυξημένα «οικογενειακά βάρη» που θα αντιμετωπίσει.
Toyota Prius 2010 – Υβριδικό οικογενειακό
Ανεξάρτητα από τις προσωπικές προτιμήσεις, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι το Toyota Prius είναι ένα από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα της τελευταίας 25ετίας. Ουσιαστικά, σύστησε την υβριδική τεχνολογία στο ευρύ κοινό, μια καινοτομία που εξελίχθηκε σε trend και ύστερα, σε… επιτακτική ανάγκη, αφού σήμερα η πλειοψηφία των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης υιοθετούν κάποιο είδος υβριδισμού. Στην τρίτη του γενιά, το Toyota Prius απέκτησε και ένα πιο εύπεπτο σχέδιο, σαφώς πιο αποδεκτό από την «περίεργη» εμφάνιση των δύο προηγούμενων.
Η τιμή του ως μεταχειρισμένο το τοποθετεί πολύ κοντά στα Auris αντίστοιχης χρονολογίας, οπότε όσοι ενδιαφέρονται για ένα αυτοκίνητο σε αυτή την κατηγορία μεγέθους, οφείλουν να του ρίξουν μια ματιά. Το υβριδικό σύστημα της Toyota έχει περάσει από πολλές «φάσεις» μέχρι να φτάσει εκεί που είναι σήμερα. Η συγκεκριμένη γενιά Prius χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1.8 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα, που συνδυαστικά αποδίδουν 136 ίππους. Η μετάδοση γίνεται από ένα αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT).
Toyota RAV4 2008 – Οικογενειακό SUV
Οι ρίζες των SUV, χάνονται περίπου τρεις δεκαετίες πίσω. Μπορεί να έγιναν τώρα μόδα, όμως τα SUV υπήρχαν για αρκετά χρόνια, έστω και σε ελαφρώς διαφορετική μορφή. Το Toyota RAV4, για πολλούς θεωρείται ο ιδρυτής της κατηγορίας. Χωρίς πλαίσιο τύπου σκάλας για καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο, αλλά με τετρακίνηση για αρκετές εκτός δρόμου ικανότητες, είχε βρει τον τρόπο να ισορροπήσει στην αγορά τότε, όταν τα… τζιπ ήταν τζιπ και τα οικογενειακά, οικογενειακά. Φυσικά, σαν γνήσιο Toyota γνώρισε μεγάλη εμπορική επιτυχία!
Δείτε ακόμη: 5 μεταχειρισμένα οικογενειακά crossover έως 10.000 €
Η τρίτη γενιά του Toyota RAV4 είχε μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα, όπως και οι προηγούμενες. Σήμερα, σαν μεταχειρισμένο, οι λόγοι για να το προτιμήσεις είναι οι χώροι, η τετρακίνηση, η αξιοπιστία και οι προσιτές τιμές αγοράς, ενώ οι λόγοι για να το… ξανασκεφτείς είναι το τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ των 2.0 λίτρων (150 ίπποι) με ό,τι αυτό σημαίνει σε τέλη κυκλοφορίας και η αυξημένη κατανάλωση. Να τονίσουμε ότι δεν επιβαρύνεται με φόρο πολυτελείας χάρη στην ηλικία άνω των 10 ετών, ενώ το τεκμήριο είναι στο μισό, για τον ίδιο λόγο.