Ιστορία Τεχνολογία Οδήγηση

Volkswagen Golf

Διαχρονικό πρότυπο


Μια ακόμα κερδισμένη υπόθεση στα mainstream μικρομεσαία.
Το νέο Golf παραδίδει ψηφιακά σεμινάρια και δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

Μετά τον εμβληματικό σκαραβαίο, τη σκυτάλη της επιτυχίας πήρε το Golf κάπου στο 1974 και μέσα από 7 γενιές, έγινε το ορόσημο στα μικρομεσαία. Το σύνηθες πρότυπο, το αυτοκίνητο που όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να αντιγράψουν. Σήμερα διανύουμε ήδη 46 χρόνια ιστορίας και το αειθαλές μοντέλο της Volkswagen, με το πιο αφοσιωμένο κοινό σερβίρει την 8η γενιά. Και η ιστορία συνεχίζεται…

Αφετηρία και διαδρομή

Πριν φτάσουμε στο σήμερα όμως οφείλουμε μια μίνι αναδρομή στην δεύτερη αναγέννηση της Volkswagen μετα το Beetle. Oι Γερμανοί συνέλαβαν την ιδέα ενός μικρομεσαίου μοντέλου που θα έμελλε να φέρει τη δική του επανάσταση στην αυτοκίνηση. Συνδύαζε ποιότητα, άνεση και ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, εισάγοντας νέα δεδομένα για την εποχή, σε ένα ελκυστικό για το κοινό πακέτο.

Ένα δυνατό brand name γεννιέται

Μάρτιος του 1974 και το πρώτο Golf (1974-1983) πέρασε από τη γραμμή παραγωγής. Από το Μάιο του ίδιου έτους κυκλοφορούσε στους δρόμους σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την εταιρεία. Σχεδιάστηκε από τον Giugiaro με στόχο να δώσει άμεσα το στίγμα του στην αγορά, αλλά και να παραμείνει επίκαιρο στο πέρασμα του χρόνου. Όπως αποδείχθηκε, ο σχεδιασμός, η σύγχρονη και ασφαλής φιλοσοφία της λογικής «όλα εμπρός» (κινητήρας και κίνηση), η πρακτικότητα της πίσω πόρτας και η αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων, ήταν στοιχεία τόσο πειστικά ώστε να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία με ιδιαίτερη ζήτηση. Μέχρι τον Οκτώβριο του 1976, είχαν ήδη παραχθεί ένα εκατομμύριο Golf, ενώ συνολικά αριθμεί 6,99 εκατομμύρια μονάδες.

Η 2η γενιά του (1983 - 1991) αποτέλεσε την εξέλιξη της πρώτης. Ένα αυτοκίνητο που αγαπήθηκε από νέους που έκαναν τα πρώτα τους βήματα πίσω από ένα τιμόνι. Η ασφάλεια που διέθετε το έκανε να ξεχωρίσει. Αυτό ήταν το Golf που πρόσφερε για πρώτη φορά τεχνολογία στο ευρύ κοινό. Μεταξύ άλλων είχε καταλυτικό μετατροπέα ελεγχόμενο από αισθητήρα λάμδα, ABS, αλλά και τετρακίνητη έκδοση - η πρώτη στην ιστορία του μοντέλου. Τον Ιούνιο του 1988, είχε ήδη ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια Golf, ενώ μετά από 6,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα συνολικά, η δεύτερη γενιά έδωσε σταδιακά την σκυτάλη στην 3η γενιά (1991 - 1997) μέσα στο καλοκαίρι του 1991 και συγκεκριμένα τον Αύγουστο. Ήταν η γενιά που εστίασε στην ασφάλεια και το πρώτο που ήταν διαθέσιμο με εμπρός αερόσακους (1992), ενώ στην ιδιαίτερη σχεδίαση του πλαισίου για καλύτερη απόδοση στο δρόμο, σημασία είχε δοθεί και κατά τη συμπεριφορά του σε ενδεχόμενη σύγκρουση. Στα highlights βρίσκουμε τον 6κύλινδρο κινητήρα του VR6, τον πρώτο turbodiesel άμεσου ψεκασμού και τον πρώτο οξειδωτικό καταλυτικό μετατροπέα για πετρελαιοκινητήρες, ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται το cruise control και οι πλευρικοί αερόσακοι. Τον Μάιο του 1994, η Volkswagen γιόρτασε την παραγωγή 15 εκατομμυρίων Golf. Το 1997, η τρίτη γενιά αφού κατοχύρωσε παραγωγή και πωλήσεις 4,83 εκατομμυρίων αυτοκινήτων έκανε τόπο στα νιάτα και συγκεκριμένα στο Golf Mk4 (1997 - 2003), που εστίαζε στη σχεδίαση, φέρνοντας στιλ στο γερμανικό μοντέλο.

Ο eTSI δηλώνει την ήπια υβριδική βοήθεια που αναζητά η απόδοση, η οικονομία και ο περιορισμός των ρύπων.

Επιπλέον, το 4ης γενιάς Golf εισήγαγε νέα πρότυπα στην ποιότητα όσον αφορά την κατηγορία του. Μέσα σε αυτά συγκαταλέγονται το ντεμπούτο του ESP και οι πλευρικοί αερόσακοι, στοιχεία που σταδιακά πέρασαν στον βασικό εξοπλισμό. Το 2001 ήταν η χρονιά του GTI, σηματοδοτώντας την 25η επέτειο ενώ ένα χρόνο αργότερα παρουσιάστηκε το πρώτο Golf με βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού (FSI). Την ίδια χρονιά η Volkswagen εισήγαγε και το πιο σπορ Golf, το R32 με μέγιστη ταχύτητα 250 km/h, το οποίο ήταν διαθέσιμο για πρώτη φορά με ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Το Mk4 με 4.99 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην πλάτη του παρέδωσε «οπλισμό» στο Mk5, το ίδιο έτος, με την 5η γενιά Golf (2003 - 2008), να «ανεβαίνει» κατηγορία. Μπορεί να παρέμεινε στα μικρομεσαία, αλλά ανέβασε επίπεδο σε όλους τους τομείς. Η ακαμψία του βελτιώθηκε σημαντικά κάνοντας χρήση νέων τεχνολογιών. Ο βασικός εξοπλισμός είχε 6 αερόσακους, τα δυναμικά χαρακτηριστικά αναβαθμίστηκαν με την υιοθέτηση ανάρτησης τεσσάρων συνδέσμων πίσω, ενώ ένα 7άρι DSG ήταν διαθέσιμο. Ακόμα προβολείς bi-xenon, αισθητήρας βροχής, καθώς και πανοραμική ηλιοροφή τόνιζαν το πρεστίζ του. Πρεμιέρα εδώ και για τον πρώτο τούρμπο 2λιτρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού στο Golf GTI, καθώς και του πρώτου Twincharger στα 1.4 λίτρα που έδωσε σάρκα και οστά στην έννοια downsizing. Όταν το Golf Mk6 παρουσιάστηκε το 2008 (έως 2012), είχαν ήδη συμπληρωθεί 3,4 εκατομμύρια μονάδες από όλες τις διαθέσιμες παραλλαγές Mk5. Με την 6η γενιά έρχονται τα πέντε αστέρια στις δοκιμές του EuroNCAP και εκτός της κατασκευαστικής προσοχής των Γερμανών, τα οφείλει στον στάνταρ πλέον αερόσακο γονάτων οδηγού. Ο εξοπλισμός και η ποιοτική αναβάθμιση δήλωναν το «παρών», ενώ πρωτοποριακά νέα συστήματα έκαναν την εμφάνισή τους. Η υποβοήθηση σκάλας φωτισμού Light Assist, το Park Assist, το Hill Start Assist και άλλες νέες τεχνολογίες, όπως οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (Adaptive Chassis Control), έκαναν το 2009 το «Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς», όπως ανακηρύχθηκε, το πιο προοδευτικό Golf μέχρι τότε. Διαθέσιμα επίσης τα start/stop, η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας, το δυναμικό φως στροφής και τα πίσω φώτα τεχνολογίας LED. Έως τα τέλη Ιουλίου 2012, άλλα 2,85 εκατομμύρια Golf είχαν προστεθεί στην συνολική φαρέτρα του.

Στις 4 Σεπτεμβρίου 2012, η Volkswagen γιόρτασε στο Βερολίνο την παγκόσμια πρεμιέρα της 7ης γενιάς (έως το 2020). Μέχρι τη μέρα εκείνη οι πρώτες έξι γενιές είχαν συγκεντρωτικά 29,3 εκατομμύρια πωλήσεις. Το βάρος του νέου Golf είχε μειωθεί κατά 100 κιλά, ενώ ανάλογα με τον κινητήρα και η κατανάλωση έως και 23%. Η Volkswagen επεκτάθηκε ακόμα περισσότερο στις παρεχόμενες τεχνολογίες. Το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά την σύγκρουση, το προληπτικό σύστημα προστασίας επιβατών, το σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενο όχημα (Adaptive Cruise Control), το Front Assist (σύστημα παρακολούθησης περιοχής εμπρός από το αυτοκίνητο) αλλά και το City Emergency Braking System, ήταν τα νεα δεδομένα που το χαρακτήριζαν. Μέχρι σήμερα, περίπου 6 εκατομμύρια μονάδες του Golf Mk7 έχουν βγει από τη γραμμή παραγωγής.

Στην "8η σελίδα"

Η 8η γενιά είναι μπροστά μας και συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο. Αν και το Golf κοντεύει στον μισό αιώνα της ιστορίας του, παραμένει πιστό στο δόγμα της αρχικής του φιλοσοφίας. Ποτέ δεν εφάρμοσε extreme αλλαγές στην εξωτερική εικόνα που να κάνουν τον θεατή, να μπερδευτεί για αυτό που αντικρίζουν τα μάτια του. Αυθόρμητα οποιοσδήποτε, μικρός ή μεγάλος ηλικιακά θεατής θα αναγνωρίσει ένα Golf, ασχέτως αν χωρίζουν την πρώτη από την ογδόη τόσα χρόνια, τόσο χαοτικές αλλαγές. Παραδοσιακά η νεότερη εκδοχή δεν θα μπορούσε να θυμίζει κάτι άλλο, με κάθε νέα γενιά να έχει άμεση σύνδεση με την προγενέστερη. Κάτι σαν σχεδιαστική μανιέρα που ακολουθεί την ιστορία και προσθέτει νέες ένδοξες σελίδες, χρησιμοποιώντας την βάση της συνταγής αλώβητη.

Το νεότερο λοιπόν έχει πολύ ζουμί κάτω από την εικόνα, πίσω από τη βιτρίνα. Παίζει διαχρονικά το παιχνίδι «βρείτε τις διαφορές» σε επίπεδο σχεδίασης και μπορεί στο προφίλ να μην αποκαλύπτει εύκολα την γενιά του, τα καταφέρνει όμως στις λεπτομέρειες. Τα νέα φώτα, εμπρός με την διπλή καμπύλη στη βάση τους και πίσω με την αιχμηρότερη σχεδίαση, που έχουν την LED ταυτότητα στο τσεπάκι τους, το πιο μακρόστενο στιλ μάσκας που χαμηλώνει ακόμα περισσότερο το καπό, οι προφυλακτήρες με τις έντονες πτυχώσεις στους αεραγωγούς εμπρός και τις fake διπλές ρομβοειδείς απολήξεις εξατμίσεων πίσω, αλλά και το νέο σήμα της VW που κάνει πρεμιέρα στο Golf, δίνουν τη λύση στο γρίφο.

Στις αισθητικές παρεμβάσεις που δεν είναι ριζοσπαστικές, αλλά εξευγενισμένες, συμπεριλαμβάνεται και η θέση του λογοτύπου κάτω ακριβώς από το σήμα της εταιρείας. Στα ενδότερα της κατασκευής προκύπτει η χρήση της 2ης γενιάς στην πλατφόρμα MQB, η οποία στις αναβαθμίσεις της έχει διαφοροποιήσει ελαφρώς τις διαστάσεις του αυτοκινήτου και το μεταξόνιο, που είναι 16 mm μεγαλύτερο και εκπροσωπείται από τα 2.619 mm. Αυξημένο είναι το μήκος του αμαξώματος κατά 26 mm, αγγίζοντας τα 4.284 mm, το πλάτος παραμένει στα ίδια επίπεδα (1.789 mm), ενώ το ύψος έχει τη μεγαλύτερη μεταβολή προς τα κάτω, σχεδόν κατά τρία εκατοστά (1.491 mm). Το συνολικό αποτέλεσμα παραμένει ελκυστικό χωρίς να προκαλεί, ενώ όντας μακρύτερο και χαμηλότερο, βελτίωσε κατά 0,3 τον αεροδυναμικό συντελεστή του (cd: 0,275) και κατά συνέπεια την αεροδυναμική του.

Premium αίσθηση, digital κόσμος

Ακολουθώντας τη λογική της εξέλιξης και τα πλούσια τεχνολογικά ράφια του ομίλου, το νεότερο συγχρονίζεται στην νέα τάξη πραγμάτων, κάτι που σε πρώτη φάση γίνεται σαφές με το που ανοίξεις την πόρτα. Στο σαλόνι η φινέτσα, η υψηλή ποιότητα και η προσεγμένη λεπτομέρεια ξεχωρίζει και βάζει το Golf σε ηγετική θέση σε σχέση με τον ανταγωνισμό του. Τα υλικά και η συναρμολόγηση είναι εφάμιλλα ξεχωριστών κατασκευών του εργοστασίου με την οδηγοκεντρική σχεδίαση να προκύπτει στο ταμπλό χωρίς φλυαρίες, προσδίδοντας χαρακτήρα. Φυσικά οι πρακτικές θήκες υπεραρκούν και η εργονομία είναι λόγος για να απολαμβάνεις Golf στην καθημερινότητα σου, ενώ οι χώροι είναι άνετοι για τέσσερις και αρκετοί για πέντε ενήλικες και τις αποσκευές τους. Φυσικά ο μεσαίος θα κάνει συμβιβασμούς, ενώ τα 381 lt μπορεί να μην κάνουν πρωταθλητισμό, όμως έχουν εύκολη πρόσβαση, διπλό πάτωμα και πλήρως εκμεταλλεύσιμο χώρο. Εκτός των άλλων, αν χρειαστεί επιπλέον χώρος, με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωμένες φτάνει τα 1.237 λίτρα.

Αυτό που κεντρίζει το μάτι είναι το digital περιβάλλον που προσφέρουν οι στάνταρ οθόνες σε όργανα και κονσόλα. Το Innovision Cockpit όπως το αποκαλεί η Volkswagen προσφέρει 10'' (25,4 cm) για τον πίνακα οργάνων και 8,25’’ για το infotainment, ενώ το προαιρετικό Discover Pro διαθέτει επίσης οθόνη 10’’. Εδώ, η παραμετροποίηση της εικόνας, η σύγχρονη συνδεσιμότητα και όλες οι παροχές είναι σε υψηλό για την κλάση επίπεδο και το κέντρο επιχειρήσεων είναι πλήρως ψηφιακό, περιορίζοντας τους διακόπτες στο ελάχιστο με το πλήθος των εντολών να γίνονται δια της αφής.

Αν ψάχνουμε για διακόπτες τους βρίσκουμε σε δυο συστοιχίες, μια αριστερά των οργάνων που αφορά κυρίως τα φώτα και μια τετράδα που αγκαλιάζει τα alarm και είναι η συντόμευση λειτουργιών για τον κλιματισμό, τα driving modes, τα συστήματα υποβοήθησης και παρκινγκ. Πρακτικά όμως και αυτοί αφής είναι και την παραδοσιακή έννοια του διακόπτη την συναντάς στα alarm, πέριξ του κιβωτίου ταχυτήτων και στο πολυχρηστικό τιμόνι. Στη βάση της κεντρικής οθόνης, συρόμενος διακόπτης αφής αναλαμβάνει να ανεβάσει την ένταση της φωνής ή να ρυθμίσει τη θερμοκρασία του κλιματιστικού, το οποίο ως έξτρα διατίθεται και με τρεις ζώνες.

Τεχνολογικά σεμινάρια

Το επίπεδο παροχών φυσικά είναι υψηλό τόσο όσον αφορά ανέσεις, συνδεσιμότητα και ασφάλεια με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ενεργό αυτόματο πιλότο Adaptive Cruise Control, ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist, επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring. Επιπροσθέτως, το νέο Golf είναι το πρώτο Volkswagen που εξοπλίζεται με το σύστημα Car2X στο βασικό εξοπλισμό του και αφορά οχήματα τα οποία επικοινωνούν μεταξύ τους και ανταλλάσσουν πληροφορίες και προειδοποιήσεις για την οδική κυκλοφορία, την κυκλοφοριακή συμφόρηση και τα πιθανά επικίνδυνα σημεία στην διαδρομή. Μια μακροσκελέστατη λίστα εξοπλισμού είναι διαθέσιμη που ενδεικτικά προσφέρει από head up display έως voice control σε επτά γλώσσες. Το smartphone, εκτός από την ασύρματη φόρτιση που είναι διαθέσιμη, αποκτά ένα επιπλέον ρόλο και πλέον γίνεται κλειδί, το οποίο μέσω NFC ξεκλειδώνει το αυτοκίνητο. Επίσης, το νέο Golf μπορεί να είναι συνδεδεμένο μέσω του We Connect και We Connect Plus, υπηρεσιών που προσφέρουν streaming μουσικής και εικόνας, Internet ραδιόφωνο, αλλά και άλλες διαδικτυακές λειτουργίες.

Μπορεί η καμπίνα να έχει σκούρες αποχρώσεις, όμως το εσωτερικό περιβάλλον όσο πέφτει το φως γίνεται ακόμα πιο ατμοσφαιρικό, με τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 10 έως 30 χρώματα να δίνουν τη σωστή παράσταση, ενώ κρυφοί προτζέκτορες φωτίζουν το «κατώφλι» και τις χειρολαβές, κάτι που διαπιστώνεις στο κλείδωμα - ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου.

Το νέο Golf χρησιμοποιεί στανταρ τεχνολογία αιχμής LED, ενώ οι προβολείς LED Matrix στον προαιρετικό εξοπλισμό δείχνουν την προσαρμοστικότητά τους αναλογα με τις συνθήκες και κανουν τη νύχτα μέρα.

Γεύση από eTSI

Αν ψαχτούμε στις εκδόσεις του νέου Volkswagen Golf, η βάση είναι ο υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος χιλιάρης (1.0 TSI) με τους 110 ίππους, ενώ πιο πάνω τοποθετείται ο 1.5 TSI με το σύστημα Active Cylinder Management, με 130 ή 150 ίππους που προσφέρεται και σε mild hybrid εκδοχές - με το διακριτικό e πριν το TSI. Οι ήπιες υβριδικές εκδοχές θα συνδυάζονται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Λίγο αργότερα θα προστεθούν και οι plug-in hybrid εκδόσεις με 1.4 TSI 204 και 245 ίππων, αλλά και φυσικού αερίου. Διαθέσιμη από την αρχή είναι και μια έκδοση πετρελαίου 2.0 TDI με 150 ίππους, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Ο eTSI δηλώνει την ήπια υβριδική βοήθεια που αναζητά η απόδοση, η οικονομία και ο περιορισμός των ρύπων. Η mild hybrid έκδοση του Golf, συνδέει τον θερμικό κινητήρα μέσω ιμάντα με μία γεννήτρια εκκίνησης και το φορτίο της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 48V, υποβοηθά τον TSI, τόσο στην συνολική του απόδοση, όσο και στην βελτίωση της τάξεως του 10% στην κατανάλωση. Φυσικά κάνει ανάκτηση ενέργειας στις μπαταρίες σε ρολάρισμα και φρενάρισμα και πρακτικά δύσκολα αντιλαμβάνεσαι την ύπαρξή του, παρά μόνο όταν διαπιστώνεις ότι για τον τρόπο που κινείσαι οι καταναλώσεις προσφέρουν χαμόγελα. Οι 150 ίπποι και τα 250 Nm ροπής είναι καλά νούμερα για μικρομεσαίο με προσδοκίες απόδοσης, ειδικά όταν δεν ξεπερνά τα 1.300 κιλά. Επιταχύνει ζωηρά χωρίς να σπαταλά καύσιμο, λειτουργεί υποδειγματικά με το σύστημα coasting που απενεργοποιεί τον κινητήρα σε συνθήκες χαμηλού φορτίου (προκειμένου να μειώνει την κατανάλωση) και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή μπορείς να κινείσαι γρήγορα με το trip computer να κλειδώνει ανάμεσα στα 7 με 8 lt/100km. Αν είσαι προσεκτικός θα είσαι σβέλτος με 6 - 6,5 lt/100 km, με το mild hybrid σύστημα του Golf να δουλεύει αθόρυβα υλοποιώντας το καθήκον του. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και οι επιδόσεις έρχονται εύκολα (0-100 km/h σε 8,5 sec και τελική ταχύτητα 224 km/h).

Ο κοντός μοχλοδιακόπτης του DSG παραμένει λειτουργικός στο σκοπό του και διαθέτει paddles αν θες να μην αφήνεις τα χέρια από το τιμόνι. Ελάχιστα θα ασχοληθείς με το αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη της Volkswagen που επιτελεί το σκοπό του με μαεστρία τόσο στο κομμάτι της καθημερινότητας, όσο και αν ξυπνήσει μέσα σου ο ψαγμένος της οδήγησης. Μέσω των Driving Modes σου προσφέρει ρεπερτόριο που ικανοποιεί κάθε γούστο. Από άνετες στιγμές για νορμάλ οδήγηση (comfort), οικολογική για την ατμόσφαιρα και οικονομική για την τσέπη (eco), δυναμικό setup και απόδοση για τον απαιτητικό της οδήγησης (sport) και individual για προσωπικές ρυθμίσεις. Κάθε ένα από τα παραπάνω mode, σεταρει ανάλογα την απόκριση κινητήρα, τιμονιού, κιβωτίου ταχυτήτων, την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών συστημάτων, αλλά και των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ. Στην θέση individual μπορείς να επιλέξεις ακόμα τρεις σκάλες σκληρότητας παραπάνω από το Sport και να φέρεις το Golf σε θέση μάχης.

Στις επιθετικότερες ρυθμίσεις το μικρομεσαίο Volkswagen αποκτά ταχύτατα και βαρύτερη αίσθηση στο τιμόνι του, αλλά και υπέρμετρη στιβαρότητα στην ανάρτηση. Η επιλογή Sport είναι η χρυσή τομή που αφήνει την ενδοτικότητα να προσφέρει χωρίς το Golf να χάνει την ευστοχία του στην είσοδο και κατά τη διάρκεια της στροφής. Ακόμα και το 40αρι προφίλ στους προαιρετικούς τροχούς των 18’’ δεν κοπανάει στις ανωμαλίες ώστε να σφίγγεις τα δόντια. Η πολλαπλών συνδέσμων πίσω ανάρτηση ακολουθεί τις εντολές που δίνει ο οδηγός με το τιμόνι και το Golf στρίβει ποιοτικά, τάχιστα και αποτελεσματικά χωρίς υπερβολές σε αντιδράσεις.

Τις υπερβολές άλλωστε μαζεύουν τα ηλεκτρονικά, όμως δεν χάνει την είσοδο στροφής (με την αρωγή του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού XDS). Επίσης δεν θα ανοίξει ποτέ την ουρά προς την έξοδο, μόνο θα βοηθήσει όσο χρειάζεται για την ομορφιά της οδήγησης. Σου μεταφέρει γενικά στιβαρή αίσθηση, προσαρμοστικότητα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Μια συνέπεια πετυχημένης συμπεριφοράς που συνδυάζεται με σωστά σε αντοχή και απόδοση φρένα και ένα πακέτο που πουσάρει την εμπιστοσύνη. Η ευθυβολία ακόμα και με ταχύτητες τελικής είναι στα υψηλά δεδομένα του, ενώ η κορυφαία κύλιση και η ποιοτική απόδοση της ανάρτησης είναι στοιχεία που έρχονται από μια κατηγορία πάνω.

Η συνολική αίσθηση είναι υπέρ του. Η νέα γενιά σε πείθει ότι προάγει τις τεχνολογίες συνδεσιμότητας, ασφάλειας, κίνησης διατηρώντας παράλληλα ψηλά τις αξίες που το καθιέρωσαν στη συνείδηση του κοινού. Η digital εποχή βρίσκει την γενναία εφαρμογή της στο νεότερο Golf και δεν αποτελεί προνόμιο των top εκδόσεων. Η μετεξέλιξη προσφέρει στο νέο, οπτική φρεσκάδα, δυναμισμό, τεχνολογία και αίσθηση ανωτερότητας, ένας προσφιλής ρόλος για το μικρομεσαίο Volkswagen. Τεχνολογικά άρτιο και επίκαιρο παντού το Golf δίνει τη λάμψη του, τσεκάροντας κάθε τομέα με θετικό πρόσημο. Παραμένει mainstream, αλλά κατά βάθος ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό στο συνολικό ζύγι ουσίας, προσφοράς, αποτελεσματικότητας.

Η μετεξέλιξη προσφέρει στο νέο Golf, οπτική φρεσκάδα, δυναμισμό, τεχνολογία και αίσθηση ανωτερότητας, ένας προσφιλής ρόλος για το μικρομεσαίο Volkswagen

Συντελεστές

Παραγωγή : GOCAR ORIGINAL WORKS

Συντελεστές

Κείμενο : Γιάννης Τσιγκρής - Υπεύθυνος Δοκιμών gocar.gr

Φωτογραφία - Βίντεο: Σπύρος Κανατάς

Μοντάζ: Εύη Περράκη

Web development: GOCAR

Δημοσιεύτηκε: 17 Ιουνίου 2020

Σου άρεσε; Μοιράσου το με τους φίλους σου

Viber


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ