Η δέσμευση του Ιάπωνα κατασκευαστή για εξηλεκτρισμό κερδίζει συνεχώς updates. Έτσι, αν και αρχικά στόχος ήταν όλα τα μοντέλα ευρείας παραγωγής έως το 2023 να καρπώνονται τα οφέλη της Ηλεκτροκίνησης, σήμερα τα πλάνα είναι ακόμα πιο προχωρημένα. Η Honda θα επιδιώξει την επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες εμπλέκεται μέχρι το 2050. Στοχεύοντας στις “μηδενικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις” όχι μόνο για τα προϊόντα αυτά καθαυτά αλλά για ολόκληρο τον προϊοντικό κύκλο ζωής, συμπεριλαμβανομένων των εταιρικών δραστηριοτήτων, η Honda θα επικεντρωθεί στους εξής τρεις πυλώνες: Ανθρακική ουδετερότητα, καθαρή ενέργεια, ανακύκλωση πόρων.
Σταδιακά, η αναλογία πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων (EVs) και ηλεκτρικών οχημάτων κυψελών καυσίμου (FCVs) στις συνολικές πωλήσεις της Honda σε όλες τις μεγάλες αγορές θα φτάσει στο 40% μέχρι το 2030, στο 80% μέχρι το 2035, και στο 100% σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2040. Εκτός των άλλων, θα επιδιώξει να ηγηθεί της βιομηχανίας μοτοσυκλετών για τον επιτυχημένο εξηλεκτρισμό τους, κάτι που θα έρθει με την αναθεώρηση της μπαταρίας η οποία παραμένει ένα ακριβό εξάρτημα.
Στις περιβαλλοντικές ανησυχίες της Honda δεν περιλαμβάνεται μόνο ο εξηλεκτρισμός, αλλά και η βελτίωση της κατανάλωσης των βενζινοκινητήρων, η χρήση βιοκαυσίμων και άλλες στρατηγικές. Στις πρωτοβουλίες ασφάλειας, στόχος του Ιάπωνα κολοσσού είναι τα μηδενικά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα με εμπλοκή μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων Honda σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2050. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι ο τρόπος εξάλειψης δυσάρεστων καταστάσεων με μοτοσυκλέτες, κυρίως σε αναδυόμενες χώρες. Η εντατική έρευνα σε τεχνολογίες που αποτρέπουν την πιθανή εμπλοκή σε ατύχημα είναι ήδη υπαρκτή και υπό διαρκή εξέλιξη ώστε να ανοίξει ο δρόμος για μια κοινωνία χωρίς ατυχήματα. Επιδίωξη αποτελεί και η άμεση ενσωμάτωση του προηγμένου συστήματος υποστήριξης οδηγού προς όλες τις κατευθύνσεις ADAS (Advanced Driver-Assistance System) σε όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων μέχρι το 2030.
Η δύναμη των ονείρων για τη Honda, έχει αποδειχθεί διαχρονικά έμπνευση και υλοποίηση. Γι΄ αυτό, ανεξάρτητα από τις διακυμάνσεις των εσόδων από τις πωλήσεις, θα επενδύσει συνολικά περίπου 5 τρις yen ως δαπάνες R&D τα επόμενα έξι χρόνια. Μέχρι τότε όμως, το παρόν της είναι ήδη ευχάριστα εξηλεκτρισμένο, αποδοτικό και ασφαλές ώστε να συμβάλει οικολογικά στην καθημερινή μετακίνηση. Και άμεσα διαθέσιμο σε οποιοδήποτε διαλέξει να το ζήσει.