VW K70 (1969)
- -
- -
Ποιο ήταν το πρώτο αυτοκίνητο της VW με κίνηση εμπρός; Το Golf; Όχι το πρώτο αυτοκίνητο του «γκρουπ» ήταν σχεδιασμένο από την NSU, σαν μια πιο μικρή έκδοση του Ro80 με συμβατικό τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, που ήταν βασισμένος πάνω στον αερόψυκτο του 1200 μεγαλωμένος στα 1,6 λίτρα και με 70 ίππους, με το «K» να είναι το αρχικό της γερμανικής λέξης Kolben που σημαίνει έμβολο. Μάλιστα εδώ να τονίσουμε ότι παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα εμπρός από το κιβώτιο υπήρχε διαφορικό που μετέφερε την έξοδο των ημιαξονίων κάπου ανάμεσα στον τρίτο και στον τέταρτο κύλινδρο ώστε ο κινητήρα να βρίσκεται πάνω στον νοητό άξονα των εμπρός τροχών. Κάτι που η Audi, η οποία για χρόνια χρησιμοποιούσε την ίδια αρχιτεκτονική, προχώρησε στην ίδια διάταξη με την παρουσίαση του νέου A4.
Το αυτοκίνητο επρόκειτο να παρουσιαστεί στην Έκθεση της Γενεύης του 1969, αλλά εκείνες τις ημέρες έγινε η εξαγορά της NSU από την VW και επειδή υπήρχε πρόβλημα με το Audi 100, οι άνθρωποι της VW απέσυραν το αυτοκίνητο από το σταντ της NSU. Όμως η VW απαραίτητα χρειάζονταν ένα αυτοκίνητο για να αντικαταστήσει το Type 4. Έτσι το 1970 το αυτοκίνητο και πάλι παρουσιάστηκε, αλλά αυτή τη φορά σαν VW κατασκευασμένο πλέον στο νέο εργοστάσιο του Salzgitter.