Alfa Romeo Museum: Νέα αρχή

Κύριος κάποιας ηλικίας παρακαλεί όπως προσληφθεί ως νυχτερινός φύλακας, στο νέο μουσείο της Alfa Romeo, χωρίς μισθό. Αν η Alfa Romeo ενδιαφέρεται παρακαλούμε όπως απευθυνθεί στη διεύθυνση του GOCAR!

  • -
  • -

Δεν το περιμέναμε, αλλά είναι γεγονός: το αναβαπτισμένο μουσείο της Alfa Romeo είναι έτοιμο να δεχτεί και πάλι τους πιστούς της θρησκείας του Μιλάνο. Παραμένει στον ίδιο χώρο, δηλαδή στο ιστορικό Arese, μόνο που τώρα στέκει χωρίς συντροφιά, καθώς όλο το υπόλοιπο εργοστάσιο έχει δοθεί για cultural χρήση στον δήμο.

Το μουσείο της Alfa Romeo, ήταν ένα σχεδόν εγκαταλελειμμένο κτίριο που είχε κατασκευαστεί στη δεκαετία του ΄60 (αρχικά στέγαζε τα γρεαφεία της διεύθυνσης) με την σχεδόν brutal τσιμεντένια του όψη και υφή. Πλέον έχει αναβαθμιστεί τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Εξωτερικά μάλιστα προστέθηκε μια λάμπερή κόκκινη μεταλλική φισούνα για να σε οδηγήσει στον μαγικό κόσμο της Alfa. Επίσης προστέθηκε κάτι σαν πίστα δοκιμών, ανάμεσα στον αυτοκινητόδρομο και το κτίριο, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα και για υπαίθριες συγκεντρώσεις.

 

Αλλαγή ονόματος

Μέχρι πρότινος ονομαζόταν Museo Storico, αλλά τώρα πλέον θα πρέπει να το ψάχνετε ως La Macchina den Tempo, που μεταφράζεται ως «Μηχανή του χρόνου» και θα βρείτε στο www.museoalfaromeo.com. Τα εκθέματα χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες ανάλογα με τους ορόφους με τον πρώτο να είναι αφιερωμένος στην αρχή της ιστορίας της εταιρείας, με σημείο εκκίνησης την Alfa των 24 ίππων του 1910. Στον όροφο αυτό θα βρείτε επίσης 19 αυτοκίνητα, από τα πρώτα της χρόνια πριν περάσετε στο δεύτερο που έχει σαν θέμα την «Ομορφιά»! Εδώ θα βρείτε τα πιο σημαντικά πρωτότυπα της μάρκας, σχεδιασμένα από τους πιο μεγάλους καροσερίστες. Ο τελευταίος όροφος δεν θα μπορούσε παρά να να είναι αφιερωμένος στην «Ταχύτητα» και στην αγωνιστική της ιστορία.

 

Ιστορία της ιστορίας

Η Alfa Romeo άρχισε να συλλέγει τα ιστορικά αυτοκίνητά της μόλις στις αρχές της δεκαετίας του ’60 και το μουσείο άνοιξε τις πόρτες του το 1976. Η συλλογή πλέον αριθμεί 250 αυτοκίνητα, από τα οποία τα 69 είναι σε μόνιμη έκθεση.
Τα εγκαίνια του αναγεννημένου μουσείου φυσικό ήταν να συμπέσουν με την επίσημη παρουσίαση της νέας Giulia. Στα εκθέματα πάντα υπάρχει το σαν… αυγό, αλλά απόλυτα πρωτοποριακό Aerodynamico του 1914, δίπλα στα Iguana (1969) και Carabo (1968), χωρίς ποτέ η Alfa να ξεχνά την μεγάλη της παράδοση στους κινητήρες αεροπλάνων, οι οποίοι δικαιωματικά αποτελούν ένα σεβαστό ποσοστό των εκθεμάτων.

Όμως, όπως κάθε μουσείο που σέβεται τον εαυτό του σε μέρες ψηφιακές, υπάρχει μικρή κινηματογραφική αίθουσα, όπου προβάλλονται οι δέκα μεγαλύτερες νίκες της Alfa καθώς και «4D» θέσεις όπου μπορείς να κάνεις βόλτα στο Balocco, στο κάθισμα μιας μιας 4C!

Τελικά όμως είναι οι αγωνιστικές Alfa αυτές που κάνουν τις καρδιές μας να χτυπούν πιο γρήγορα. Δεν θα μπορούσαν λοιπόν να απουσιάζουν τα πρώτα αγωνιστικά του 1920 και από εκεί στη Bimotore (δύο κινητήρες) του 1935, στη 512 του 1940 και στη Tipo 159 Alfetta του 1959. Δεν μπορείς παρά να θαυμάσεις όχι μόνο την τεχνολογία, αλλά και τη τέχνη που έβαζαν οι Ιταλοί στα αυτοκίνητά τους. Δεν ήταν μόνο τρομερές αγωνιστικές μηχανές, ήταν και έργα τέχνης. Γι’ αυτό άλλωστε πέρασαν από τη πραγματικότητα στο μύθο!

Επαναλαμβάνουμε: Κύριος, κάποιας ηλικίας παρακαλεί όπως προσληφθεί ως νυχτερινός φύλακας, στο μουσείο της Alfa Romeo, χωρίς μισθό. Αν η Alfa Romeo ενδιαφέρεται παρακαλούμε όπως απευθυνθεί στη διεύθυνση του GOCAR!