Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με Jeep Renegade e-Hybrid
Το αυτοκίνητο με το οποίο είδαμε από κοντά το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις ήταν το Jeep Renegade. Πώς τα πήγε σε αυτή τη δύσκολη δοκιμασία;
- -
- -
Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε κάποιος μπορεί να το παρακολουθήσει με ό,τι αυτοκίνητο και αν έχει, όμως όταν είσαι πίσω από το τιμόνι ενός Jeep μπορείς να κάνεις το κάτι παραπάνω και να προσεγγίσεις σημεία που υπό άλλες συνθήκες δε θα ήταν εφικτό. Αυτή την τύχη είχαμε και εμείς φέτος.
Οι Ειδικές Διαδρομές στις οποίες μας πήγε ήταν τρεις. Λουτράκι, Ελάτεια-Ρεγκίνι και Ελευθεροχώρι. Αν και οι περισσότερες διαδρομές έγιναν στην άσφαλτο, το αυτοκίνητο χρειάστηκε να πατήσει και αρκετά στο χώμα, χωρίς να νιώσει άβολα ούτε στιγμή.
Δείτε ακόμα: Τα 3 πιο απογοητευτικά video του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις
Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας ήταν η 1.5 e-Hybrid. Ο κινητήρας των 1.500 cc με τη βοήθεια ήπια υβριδικού συστήματος αποδίδει 130 ίππους, οι οποίοι περνάνε μόνο στους μπροστά τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις.
Αρχικά το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο ήταν απροβλημάτιστο. Το
αυτοκίνητο διατηρούσε με άνεση ταχύτητα 110-120 km/h με την
κατανάλωση να κινείται στα 6,0-6,5 lt/100 km και τον αεροδυναμικό
θόρυβο πρακτικά να απουσιάζει, ενώ στις ανηφορικές
διαδρομές ο ηλεκτροκινητήρας βοηθούσε τα μέγιστα ώστε να μην
εκτοξεύεται η κατανάλωση. Επιπλέον bonus ήταν το Adaptive
Cruise Control που έκανε το ταξίδι πολύ πιο ξεκούραστο.
Η ιδιαιτερότητα του συστήματος της Jeep είναι ότι παρά το γεγονός πως πρόκειται για ήπια υβριδικό, έχει την ικανότητα να εκκινεί το αυτοκίνητο με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και να το κινεί περίπου μέχρι τα 20 km/h. Φυσικά η προϋπόθεση είναι να έχει επαρκές φορτίο η μπαταρία.
Δείτε ακόμα: Νέο μικρό Jeep Avenger: Τι ξέρουμε γι' αυτό & πότε έρχεται Ελλάδα
Πέρα από την κίνηση στην άσφαλτο, με το Renegade χρειάστηκε να περάσουμε και από εκτός δρόμου διαδρομές, οι οποίες είχαν σχετικά αυξημένη δυσκολία όπως μία από τις «κοπάνες» που υπάρχουν στην Ε.Δ. Ελευθεροχώρι. Παρά τον δικίνητο χαρακτήρα το μικρότερο από τα SUV της Jeep τα κατάφερε πολύ καλά, χάρη κυρίως στην αυξημένη του απόσταση από το έδαφος, η οποία φτάνει τα 171 mm και την ανάρτηση η οποία έχει μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης σε σχέση με τους περισσότερους προτάσεις στην κατηγορία.
Οι μέρες που περάσαμε μαζί του και οι διαδρομές που κάναμε, μας έδειξαν ότι αν και πρόκειται πρωτίστως για ένα SUV δρόμου, η Jeep έχει φροντίσει να μεταφέρει ποσοστό του DNA της, ώστε ακόμα και στη δικίνητη εκδοχή να μπορεί να καλύψει κάποιον που αναζητά περισσότερη περιπέτεια.