Φως στην άκρη του τούνελ

Το καλύτερο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο ήρθε στον καναπέ σου, δωρεάν, αντί να απαιτεί να πας στο περίπτερο και να το πληρώσεις

  • -
  • -

Όταν ζεις από μέσα μια κατάσταση που εξελίσσεται και αλλάζει μορφή, συχνά είναι δύσκολο να συλλάβεις το ακριβές μέγεθος αυτής της αλλαγής. Χρειάζεται να σταματήσεις για λίγο και να κοιτάξεις αρκετά πίσω. Να δεις από που ξεκίνησες και να συγκρίνεις εκείνο το σημείο με αυτό στο οποίο βρίσκεσαι σήμερα. Αλλά και το αντίστροφο: Να αναρωτηθείς αν τότε, μπορούσες να φανταστείς πού θα βρίσκεσαι σήμερα. Η διαφορά είναι συνήθως μεγαλύτερη απ’ όση φαντάζεσαι.

Στην αυτοκίνηση, 100 μήνες πριν από σήμερα δεν ήταν ακόμα πολύ νωρίς μόνο για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των κατασκευαστών, αλλά ακόμα και για το turbo. Υπήρχαν εταιρίες που μετρούσαν ήδη μερικά χρόνια με την υπερτροφοδότηση να είναι βασικό στοιχείο στα περισσότερα μοτέρ τους. Αλλά πολλές άλλες είχαν πληθώρα ατμοσφαιρικών κινητήρων με διαφορετικούς κυβισμούς σε διάφορα σκαλοπάτια απόδοσης, για να καλύψουν τις ανάγκες όλων των μοντέλων τους. Η χορταστική δύναμη σε όλο το φάσμα στροφών που νιώθαμε όταν οδηγούσαμε ένα turbo ήταν ένα πολύ ευχάριστο συναίσθημα, το οποίο σήμερα… δεν νιώθεις, αφού τα turbo αποτελούν τον κανόνα, και ατμοσφαιρικά ψάχνουμε να βρούμε με το κυάλι.

Άλλωστε, είχε περάσει μικρό χρονικό διάστημα από τότε που οι πόλεις μας άνοιξαν τις αγκάλες τους στα diesel (2011), και αυτή η λύση αποτελούσε για πολλούς από μόνη της ικανό λόγο αγοράς καινούργιου αυτοκινήτου. Αρκετοί αγόραζαν diesel ακόμη κι αν δεν είχαν κανένα σκοπό να «γράψουν» πολλά χιλιόμετρα με αυτό, όπως θα έπρεπε να κάνουν για να έχει νόημα η κίνηση, αλλά απλώς επειδή, επιτέλους, είχαν τη δυνατότητα να το πράξουν.

Συνολικά πάντως, οι αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων δεν ήταν πολλοί. Η ελληνική αγορά είχε πέσει σε χαμηλότερο επίπεδο απ’ ό,τι στις αρχές της δεκαετίας του ’80, και η επιστροφή σε μεγάλα νούμερα πωλήσεων προβλεπόταν βασανιστικά αργή. Όμως, μέσα σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση, κάποιοι έβλεπαν το φως στην άκρη του τούνελ. Ή... ίσως και να μην το έβλεπαν, και ακριβώς γι’ αυτό να βάλθηκαν να σκάψουν έναν δικό τους, νέο δρόμο προς αυτό.

Και το όνομα αυτού: GOCAR Magazine. Ένα ψηφιακό περιοδικό για tablet, γεμάτο πλούσιο υλικό σε κείμενα, φωτογραφίες και video που εμφανίζονταν μέσα από την αλληλεπίδραση με το χρήστη. Ένα πρωτοποριακό μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο που ήταν διαθέσιμο δωρεάν και ερχόταν να σε βρει στον καναπέ σου, αντί να απαιτεί από εσένα να πας μέχρι το περίπτερο και να πληρώσεις. Ήταν τόσο ξένο τότε, που πιστεύω ότι ακόμα και ο άνθρωπος που είχε την αρχική ιδέα δεν πρέπει να το πίστευε ότι πράγματι προχώρησε για να γίνει πραγματικότητα.

Και σήμερα, 100 μήνες μετά, το GOCAR Magazine είναι εδώ. Με τον ανασχεδιασμό που ετοιμάσαμε για τα γενέθλιά του νιώθει ακόμα πιο άνετα σε κάθε οθόνη, και είναι έτοιμο να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε ακόμα περισσότερους συνδρομητές. Φύγαμε για τα επόμενα 100!

--------

Κατεβάστε τώρα τη νέα και αναβαθμισμένη εφαρμογή του GOCAR Magazine δωρεάν από το App Store αν έχετε iPad ή από το Play Store αν έχετε Android tablet ή smartphone, και “ξεφυλλίστε” το όπου κι αν είστε!