- SEAT
- ALTEA FREETRACK (2007)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)
Ταυτότητα
Βασισμένο στο Altea XL, το Freetrack συνδυάζει την πρακτικότητα ενός πολυμορφικού, με την εκτός δρόμου περιβολή και την τετράκινηση.
Παρθενική εμφάνιση της ισπανικής εταιρείας στην κατηγορία των εκτός δρόμου οχημάτων. Παραπέμποντας εξωτερικά περισσότερο σε υπερυψωμένο MPV, παρά σε SUV, το Αltea Freetrack θέτει υποψηφιότητα ως Crossover και με πόλο έλξης τις επιδόσεις διεκδικεί το δικό του μερίδιο στην κατηγορία.
Σχεδίαση-Χώροι
Διαφορετικά από τα υπόλοιπα SUV, το Altea Freetrack ξεχωρίζει για την εμφάνιση του, η οποία διαφέρει αρκετά από την κλασσική αρχιτεκτονική των μοντέλων της κατηγορίας. Τα ογκώδη προστατευτικά πλαστικά, στο εμπρός και πίσω μέρος του αυτοκινήτου, διαφοροποιούν την εμφάνισή του και υπόσχονται να προστατεύουν το αμάξωμα στην κίνηση εκτός δρόμου. Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 40 mm. σε σχέση με το Altea XL, φθάνοντας τα 160 mm.
Το εσωτερικό είναι ταυτόσημο με αυτό του Altea XL, ο σχεδιασμός του είναι μοντέρνος, αλλά η ποιότητα κατασκευής δεν πείθει απολύτως σε αίσθηση. Η κύρια διαφορά με την το Altea XL εντοπίζεται στο σκούρο καφέ χρώμα ενός μεγάλου μέρους του ταμπλό. Οι χώροι επιβατών είναι πλούσιοι, αυτός των αποσκευών φθάνει τα 490 lt, ενώ μια πλειάδα από θήκες και ντουλαπάκια συμβάλλουν στην πρακτικότητα. Προσθέστε στα παραπάνω τον υπερπλήρη εξοπλισμό της μιας και μοναδικής έκδοσης.
Τεχνολογία
Δύο δίλιτροι κινητήρες, ένας βενζίνης και ένας πετρελαίου, εξοπλίζουν την γκάμα του Freetrack. Ο κινητήρας που κεντρίζει το ενδιαφέρον για το ελληνικό κοινό, δεν είναι άλλος από τον γνωστό ΤFSI των 2.0 lt με τους 211 PS και τα 280 Nm. Διαθέσιμος είναι και ένας πετρελαιοκινητήρας 2.0 lt με απόδοση 140 PS και 320 Nm ροπής. O τελευταίος συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι βενζινοκίνητη έκδοση του Freetrack, διατίθεται και σε αμιγώς δικίνητη μορφή (4x2), ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων DSG. Παράλληλα υπάρχει και μια δικίνητη έκδοση με κινητήρα 1.6 λίτρων diesel με 105 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Οι τετρακίνητες εκδόσεις του Freetrack κινούνται υπό φυσιολογικές συνθήκες από τους εμπρός τροχούς. Διαμέσου του εξελιγμένου συστήματος Haldex τελευταίας γενιάς, το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 50% της ροπής ακαριαία, όταν αυτό χρειαστεί, στο πίσω άξονα. Ανασταλτικοί παράγοντας εκτός δρόμου είναι τα ασφάλτινα ελαστικά (225/50 R17), το περιορισμένο ύψος από το έδαφος και η έλλειψη κλειδώματος της τετρακίνησης στο 50:50.
Στο δρόμο
Διατηρώντας την αρχιτεκτονική των ασφάλτινων μοντέλων, το Freetrack ξεχωρίζει για τις εντός δρόμου ικανότητές τους. Επικοινωνιακό και άμεσο, εντυπωσιάζει με την εξαιρετική συμπεριφορά του. Οδηγώντας σε γρήγορους ρυθμούς, τίποτα δεν σε προϊδεάζει ότι η συγκεκριμένη κατασκευή πατάει και χώμα. Η ανάρτηση είναι σφιχτή (σε σημείο να δυσαρεστεί τους πιο εκδρομικούς τύπους), τιμόνι και φρένα ξεχωρίζουν, ενώ το μοτέρ είναι πάντα παρόν, εκπληρώνοντας κάθε επιθυμία του οδηγού. Έκτος δρόμου, οδηγώντας σε ήπιες καταστάσεις, εκπλήσσεσαι θετικά. Η ανάρτηση φιλτράρει ικανοποιητικά τις ανωμαλίες και η ροπή του κινητήρα αποτελεί εξαίρετο σύμμαχο στα όποια κωλύματα μπορεί να προκύψουν.
Συμπέρασμα
Με βασικό πλεονέκτημα τις επιδόσεις που προσφέρει ο TFSI κινητήρας το Freetrack, αποτελεί μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία. Η συμπεριφορά του στο δρόμο συμπληρώνουν ένα εξαιρετικά ολοκληρωμένο πακέτο. Η απολύτως λογική τιμή του και ο εξαιρετικά πλούσιος εξοπλισμός αποτελούν ένα παραπάνω κίνητρο για να αγοράσεις ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της αγοράς.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: έως 84, Επιτόκιο: 8.4%
• Σταθερό Επιτόκιο σε όλη τη διάρκεια του δανείου
• Προκαταβολή από 10% της αξίας του αυτοκινήτου
• Εύκολη εξόφληση σε ισόποσες δόσεις, στην
ημερομηνία που σας εξυπηρετεί
και με εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής
• Διάρκεια δανείου από 12 έως 60 μήνες