- CADILLAC
- ESCALADE (2005)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)
Ταυτότητα
Με αμερικάνικη λογική και «γιγαντιαίες» για τα ευρωπαϊκά δεδομένα διαστάσεις, το Escalde προσπαθεί να προσηλυτίσει αγοραστές μια άλλης νοοτροπίας
Αναγνωρισμένο πλήρως στην αμερικανική αγορά, το Escalade μοιάζει εντελώς παράταιρο κινούμενο στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Εντυπωσιακό στην όψη, προσφέρει αναμφίβολα κύρος σε οποιοδήποτε βρεθεί πίσω από το τιμόνι του. Η πολυτέλεια και η άνεση αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά του, προσπαθώντας να ανταγωνιστή τα μεγάλα ευρωπαϊκά SUV.
Σχεδίαση-Χώροι
Μπορείς στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού να μην φαντάζει και τόσο μεγάλο στην ευρωπαϊκή αγορά πάντως το Escalade ξεχωρίζει για τις διαστάσεις. Με συνολικό μήκος που φθάνει τα 5.151 mm και πλάτος το 2.008 mm σίγουρα μιλάμε για μα αρκετά ογκώδη κατασκευή. Το μεταξόνιο των 2.949 mm αφήνει υπόνοιες για τεράστιους χώρους στο εσωτερικό, διαθέτει και τρίτη σειρά καθισμάτων, ενώ το συνολικό ύψος του αυτοκινήτου να φθάνει τα 1.887 mm.
Στο εσωτερικό τα ευμεγέθη καθίσματα και ο τεράστιος όγκος του ταμπλό προσφέρουν το αίσθημα κυριαρχίας στο δρόμο. Η σχεδίαση και η ποιότητα του εσωτερικού είναι καλή, χωρίς να αποφεύγονται οι συνήθεις αμερικανικές εργονομικές ιδιοτροπίες. Πλούσιος είναι ο εξοπλισμός ψυχαγωγίας στο εσωτερικό, με κορυφαίο ηχοσύστημα ψυχαγωγίας της Bose και οθόνες για την λειτουργία του DVD player. Η «τετράγωνη» σχεδιαστική του γραμμή τονίζουν ακόμα περισσότερο τον συνολικό όγκο του. Η εντυπωσιακή εμπρός μάσκα, αμερικάνικης αισθητικής αποτελεί το βασικό γνώρισμα του. Στο πίσω μέρος η σχεδίαση είναι πιο διακριτική.
Τεχνολογία
Υπεύθυνος για την κίνηση του βάρους 2.610 kg Escalade είναι ο θηριώδης V8 Vortec των 6.2 lt, οποίος διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ και κυλινδροκεφαλή. Η απόδοση του φθάνει τους 409 PS στις 5.700 rpm και 565 Nm ροπής στις 4.300 rpm. Ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων αναλαμβάνει να περάσει τη δύναμη του κινητήρα στο δρόμο. Χαρακτηριστικό του όγκου του αυτοκινήτου είναι ότι η τελική ταχύτητα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι τα 170 km/h. Η μόνιμη τετρακίνηση και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας, αποτελούν πολύτιμους αρωγούς στην κίνηση του αυτοκινήτου στο δρόμο.
Στο δρόμο
Το βάρος του Escalade στο δρόμο δεν κρύβεται, η ροπή του κινητήρα προσφέρει καλές ρεπρίζ, αλλά όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν η τεράστια μετωπική επιφάνεια κόβει το ρυθμό. Το σύστημα διεύθυνσης είναι γενικά χαλαρό, στερείται αίσθησης και δεν σε προδιαθέτει να ανεβάσεις ρυθμό. Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ως προς την σκληρότητα ανάρτηση έχει σχεδιαστεί με προσανατολισμό την άνεση, καταφέρνοντας τα εξαιρετικά σε αυτόν τομέα, αφού οι μεγάλες διαδρομές της απορροφούν σχεδόν τα πάντα. Οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι αμελητέες.
Συμπέρασμα
Σε δύσκολή θέση βρίσκεται το Escalade απέναντι στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Με μέτρια οδηγικά χαρακτηριστικά και διαφορετική αισθητικής εξωτερική σχεδίαση, δύσκολα θα πείσει τους καλομαθημένους εύρωστους αγοραστές της Ευρώπης. Ο θηριώδης V8 δεν συμβαδίζει με τα οικολογικά χαρακτηριστικά των καιρών μας, καταναλώνει αρκετό καύσιμο, ενώ είναι υπεύθυνος και για την υψηλή σχετικά τιμή στην χώρα μας.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: 6 έως 72, Επιτόκιο: 8,9%
• Χρηματοδοτικός οργανισμός: GMAC Bank
• Προκαταβολή: 0%,έως 35%, Δόσεις: έως 36, Επιτόκιο: 9,95%
• Προκαταβολή: 0%,έως 35%, Δόσεις: άνω των 36, Επιτόκιο: 9,45%
• Προκαταβολή: 35%, Δόσεις: έως 36, Επιτόκιο: 10,35%
• Προκαταβολή: 35%, Δόσεις: άνω 36, Επιτόκιο: 9,85%