Ήλθε στο μάταιο τούτο κόσμο τον Οκτώβριο του 68 σε κλινική της Αθήνας στις τρεις τα ξημερώματα τη στιγμή που ο πατέρας του στην κυριολεξία έψαχνε ανοιχτό περίπτερο να αγοράσει τσιγάρα. Μεγάλωσε στον Πειραιά και τον Πόρο στον οποίο ενεγράφη δημότης ώστε να έχει κάποιο λόγο να επιστρέφει για να βλέπει τους παλιούς συμμαθητές του. Εκεί γνώρισε και τη μετέπειτα γυναίκα του Φανή αλλά αυτό δεν εμπίπτει σε κείμενο βιογραφικού, αλλά ρομάντσου. Σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός και μετεκπαιδεύτηκε στη μηχανολογία αυτοκινήτου στην Αγγλία με καθηγητές σπουδαία στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα είδε τις «σπουδαίες» προοπτικές κι αφού εργάστηκε για ένα σύντομο χρονικό διάστημα στην Jaguar Hellas, πέρασε στο χώρο της δημοσιογραφίας. Έχει συνεργαστεί με όλους σχεδόν τους εκδότες του Ειδικού Τύπου γεγονός που δικαιολογεί το πρωινό χάπι της πίεσης. Το «αγροτικό» του το έκανε ως συντάκτης στους 4Τροχούς και τρία χρόνια αργότερα μετακινήθηκε στο Car and Driver αναλαμβάνοντας Αρχισυντάκτης όπου και παρέμεινε για επτά συναπτά έτη. Το 2005 εργάστηκε στην Motorpress ως Διευθυντής Σύνταξης των περιοδικών Sport Auto, Furious Tuning και 4x4 Magazine. Το 2007 εν είδει οράματος εντάχθηκε στη Mototech για τη δημιουργία του 4Wheel Drive και από τη θέση του διευθυντή είχε σαν σαμουράι τη μοίρα του εντύπου όταν η κρίση της αγοράς χτύπησε την πόρτα της εταιρείας. Φύση και θέση ανήσυχο πνεύμα ασχολείται παράλληλα με ότι σχετίζεται με τροχούς κι έχει τεχνικό ενδιαφέρον. Έχει διδάξει σε δημόσια ΙΕΚ τους εκπαιδευτές οδηγών, είναι πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, συμμετέχει στην ομάδα εκπαιδευτών ασφαλούς οδήγησης του SafeTrack και παράλληλα ασκεί του επάγγελμα του μηχανικού ως ελεύθερος επαγγελματίας.
Συνέντευξη: Mick Maunder, chef Ford WRT

Συνέντευξη: Mick Maunder, chef Ford WRT

Ο πιο γρήγορος chef των ράλλυ

Ο “Mick the Chef” όπως τον αποκαλούν άπαντες στο αγωνιστικό τμήμα της Ford, είναι από τα πιο αγαπητά πρόσωπα καθώς φροντίζει για τη σωστή διατροφή της ομάδας κατά τη διάρκεια ενός αγώνα. Αυτός και οι συνεργάτες του καταφτάνουν μαζί με ...
Χειροποίητα ποδήλατα σε χρώματα WRC

Χειροποίητα ποδήλατα σε χρώματα WRC

Σε δημοπρασία για ενίσχυση της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας και Αποκαταστάσεως Αναπήρων Παίδων

Είσαι λάτρης του WRC αλλά και του ποδηλάτου; Σου αρέσει να οργώνεις τα βουνά, είτε ποδηλατώντας είτε απολαμβάνοντας τα αστέρια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ; Τώρα, μπορείς να συνδυάσεις και τα δύο, κάνοντας ταυτόχρονα μια ευγενική χειρονομία: Πάρε μέρος στην δημοπρασία ...
Ράλλυ Ακρόπολις 2012: 3η ημέρα

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: 3η ημέρα

Loeb πρώτος, Solberg σε απόσταση αναπνοής

Τέλος της τρίτης ημέρας για το Ράλλυ Ακρόπολις και οι αγωνιζόμενοι αλλά και οι φίλιοι του WRC είδαν ένα τελείως διαφορετικό πρόσωπο του αγώνα. Οι καιρικές συνθήκες και οι αλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας, με έντονες βροχοπτώσεις και λάσπη, ...
Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 16 Κεφαλάρι 2 - ΕΔ 17 Ζήρια 2

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 16 Κεφαλάρι 2 - ΕΔ 17 Ζήρια 2

Αντεπίθεση του Solberg και μείωση της διαφοράς με τον Loeb στα 10,2 δευτ.

Ο Petter Solberg κέρδισε και την ΕΔ16 και μειώνει τη διαφορά από τον Sebastien Loeb σε 14,1 δευτ. Οι συνθήκες στο Κεφαλάρι 2 είναι πολύ δύσκολες λόγω της έντονης βροχόπτωσης. Οι οδηγοί χρησιμοποιούν σκληρή γόμα, πράγμα που σημαίνει πολύ χαμηλή ...
Ράλλυ Ακρόπολις  2012: ΕΔ 12 Κεφαλάρι 1 - ΕΔ13 Ζήρια 1

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 12 Κεφαλάρι 1 - ΕΔ13 Ζήρια 1

Σε μάχη για δύο εξελίσσεται το τρίτο σκέλος του Ακρόπολις στα βουνά της Πελοποννήσου. Μόλις 2,2 δευτ. η διαφορά Loeb και Latvala.

Η μάχη ξεκίνησε! Ο Jari-Matti Latvala σημείωσε τον 1ο χρόνο στην SS12 Κεφαλάρι 1 και πλέον τον χωρίζει μόνο 1 δλ. από τον Sebastien Loeb και την κορυφή της γενικής κατάταξης. Ο Mads Ostberg είχε και πάλι προβλήματα, αφού έσπασε ...
Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 10 Κλένια - ΕΔ 11 Γυμνό

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 10 Κλένια - ΕΔ 11 Γυμνό

Καλός χρόνος για τον Latvala στην πιο σκληρή ειδική μέχρι τώρα. Ο Loeb παραμένει επικεφαλής

Ο Sebastien Loeb σημείωσε τον 1ο χρόνο στην πρώτη ειδική του τρίτου σκέλους. Ο Γάλλος ήταν μόλις 1,1 δλ. ταχύτερος από τον Jari-Matti Latvala. Ο Petter Solberg ήταν 3ος και ο Mikko Hirvonen 4ος. Οι περισσότεροι οδηγοί δηλώνουν πως η ...
Ράλλυ Ακρόπολις 2012: NEWS-02

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: NEWS-02

Η συνέντευξη τύπου των τριών πρώτων οδηγών για την δεύτερη ημέρα

Με την ολοκλήρωση της δεύτερης ημέρας είχαμε τις τυπικές συνεντεύξεις τύπου των τριών πρώτων οδηγών. Οι πρωταγωνιστές της δεύτερης ημέρας μίλησαν για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν, αλλά και τον προβληματισμό τους στην επιλογή ελαστικών λόγω της λάσπης και του ολισθηρού ...
Ράλλυ Ακρόπολις 2012: 2η ημέρα

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: 2η ημέρα

Η δεύτερη ημέρα του αγώνα τήρησε πιστά την παράδοση του Ακρόπολις και στις γνώριμες ειδικές της Στερεάς Ελλάδας υπέφεραν όλα σχεδόν τα πληρώματα από την σκληρότητα των δρόμων. Οι μηχανικές βλάβες ήταν στην ημερήσια διάταξη κι αυτές είναι που εν ...
Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 7 Βωξίτες - ΕΔ 8 Δροσοχώρι

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 7 Βωξίτες - ΕΔ 8 Δροσοχώρι

Ο Loeb έχει τον έλεγχο του αγώνα. Τρίτος πλέον ο Solberg έπειτα από νίκη στον Ελικώνα 2.

Παρά το γεγονός ότι ο Sebastien Loeb έχει κερδίσει μόλις μία ειδική μέχρι στιγμής στο σημερινό σκέλος, διατηρεί τον έλεγχο του αγώνα. Ο Latvala κέρδισε με μικρή διαφορά από τον Γάλλο τους δεύτερους Βωξίτες (SS7) και ο Solberg τον Ελικώνα ...
Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 5 Βωξιτες - ΕΔ 6 Δροσοχώρι

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 5 Βωξιτες - ΕΔ 6 Δροσοχώρι

Ανοίγει τη "ψαλίδα" o Loeb. Ο Petter Solberg χτύπησε ένα βράχο και ίσως έχει πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης.

Ο Hirvonen έκανε τον καλύτερο χρόνο στους Βωξίτες όμως όλα τα πληρώματα προβληματίστηκαν από τη λάσπη και τις νερολακκούβες. Ο Loeb ανοίγει τη διαφορά από τους οδηγούς της Ford. Παρόμοιες συνθήκες δρόμου είχαμε και στο Δροσοχώρι, όπου την έκπληξη έκανε ...
Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 3 Θήβα & ΕΔ 4 Ελικώνας

Ράλλυ Ακρόπολις 2012: ΕΔ 3 Θήβα & ΕΔ 4 Ελικώνας

Εξαιρετική επίδοση του Solberg στον Ελικώνα. Τέσσερις οδηγοί με διαφορά μόλις 6,5 δευτ.

Τρεις οδηγοί με σχεδόν ίδιο χρόνο ήταν το αποτέλεσμα της πρώτης ειδική του δεύτερου σκέλους που ξεκίνησε το πρωί. Στη Θήβα (SS2) επικράτησε ο Latvala, o οποίος ήταν μέχρι στιγμής ο επικεφαλής του αγώνα. Η βροχή έκανε δύσκολη την επιλογή ...
Τέσσερα εκατομμύρια υβριδικά Toyota-Lexus

Τέσσερα εκατομμύρια υβριδικά Toyota-Lexus

Από το Coaster του 1997 μέχρι τα plug-in του 2012

Η Toyota Motor Company έχει κάθε λόγω να είναι περήφανη καθώς ήταν από τους πρωτοπόρους των υβριδικών και μάλιστα η μόνη που είδε τόσο νωρίς τη προοπτική της μαζικής χρήσης. Στις 30 Απριλίου επετεύχθη ο στόχος των τεσσάρων εκατομμυρίων πωλήσεων ...
Προσφορά Multifuel Drive LPG σε όλα τα Toyota

Προσφορά Multifuel Drive LPG σε όλα τα Toyota

Δωρεάν σύστημα υγραερίου σε κάθε καινούριο μοντέλο

Η Toyota Hellas προσφέρει εντελώς δωρεάν και για περιορισμένο στόλο αυτοκινήτων σύστημα υγραεριοκίνησης το οποίο τοποθετείται σε κάθε καινούριο μοντέλο εφόσον το επιλέξει ο πελάτης. Πρόκειται για δώρο αξίας που φτάνει τα 2000 ευρώ ανάλογα το μοντέλο και έχει όλα ...
Μειώθηκε κατά 7% ο στόλος των ασφαλισμένων ΙΧ

Μειώθηκε κατά 7% ο στόλος των ασφαλισμένων ΙΧ

Ανακατατάξεις στο μοίρασμα της πίτας της αγοράς

Η κάμψη των πωλήσεων καινούριων αποτελεί ένα από τα βασικά προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες, ωστόσο αυτό δεν είναι το μόνο που απειλεί τη βιωσιμότητα τους. Οι μειώσεις των ασφαλίστρων που αποφασίζουν οι περισσότερες εταιρείες για να ...
Σεμινάρια οδήγησης για κατόχους VW up!

Σεμινάρια οδήγησης για κατόχους VW up!

Δωρεάν μαθήματα από την up! Academy

Χωρίς καμία επιβάρυνση μπορούν να εκπαιδευτούν πάνω στην ασφαλή και οικονομική οδήγηση όσοι αποκτήσουν το νέο VW Up! Πρόκειται για ένα πρόγραμμα της Volkswagen Driving Academy, ειδικά προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά του up! και με γνώμονα τις ανάγκες των πελατών για ...
Ξεκινούν οι δοκιμές της 918 Spyder

Ξεκινούν οι δοκιμές της 918 Spyder

Το υβριδικό supercar θα είναι έτοιμο τέλη του 2013

Φαίνεται ότι το ηλεκτροκίνητο μέλλον δεν θα είναι τόσο γλυκανάλατο καθώς υπάρχουν κάποιοι κατασκευαστές οι οποίοι θέλουν να περάσουν το DNA τους ακόμη και στα υβριδικά που θα που φέρουν το λογότυπο στη μάσκα τους. Η Porsche δεν θα μπορούσε ...
Ο Steve Jobs ήθελε να σχεδιάσει αυτοκίνητο

Ο Steve Jobs ήθελε να σχεδιάσει αυτοκίνητο

Είχε πλάνα για το iCar ο συνιδρυτής της Apple

Μπορεί ο Steve Jobs να έχει εγκαταλείψει το μάταιο τούτο κόσμο, ωστόσο οι ιδέες και τα οράματά του θα παραμένουν στο προσκήνιο για πολύ καιρό. Για τα όνειρα του Jobs μίλησε ο Mickey Drexler μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Apple ...
Η οδική βοήθεια αντέχει την κρίση

Η οδική βοήθεια αντέχει την κρίση

Παραμένει ισχυρός ο κλάδος παρά την πτώση της αγοράς

Μπορεί η οικονομική κρίση να έχει ισοπεδώσει τις πωλήσεις αυτοκινήτου, ωστόσο ένας κλάδος σχετικός με τα αυτοκίνητα παραμένει ισχυρός και είναι η παροχή οδικής βοήθειας. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΑΕΕ το 60,6% των περιστατικών οδικής βοήθειας αφορούσαν την ...
Έτοιμα τα αναμνηστικά του Ακρόπολις

Έτοιμα τα αναμνηστικά του Ακρόπολις

Διατίθενται στο Service Park μαζί με το Επίσημο Πρόγραμμα

Στη διάθεση του κοινού από ειδικά καταστήματα τα οποία θα λειτουργούν στο χώρο του Service Park καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, καθώς και στο χώρο της τελετής εκκίνησης την Πέμπτη 24 Μαΐου, θα βρίσκεται το Επίσημο Πρόγραμμα του Ράλλυ ...
DTM: Μάχη για τέσσερις

DTM: Μάχη για τέσσερις

Eπικράτηση Paffett στο Brands Hatch

O Gary Paffett συνέχισε την αψεγάδιαστη εμφάνιση του στο πρωτάθλημα DTM της φετινής περιόδου, αυτή τη φορά επικρατώντας στο Brands Hatch. Ο οδηγός της HWA Mercedes ξεκίνησε από την pole position και μπροστά στους συμπατριώτες του πήρε μια καθαρή νίκη ...