Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Ferrari F50

Ferrari F50

Σχεδιάστηκε για να γιορτάσει η Ferrari τα πενήντα χρόνια της. Πάντως αυτό το 1:18 της Burago είναι κατασκευασμένο στην Ιταλία και είναι πολύ καλό, αν όχι από τα καλύτερα της εταιρείας. Διαθέτει πολύ και καλή λεπτομέρεια, ειδικά εσωτερικά με πολύ ...
Ferrari F40

Ferrari F40

Εδώ αρχίζει μια νέα μυθολογία για τη Ferrari με V8 κινητήρα, αυτή τη φορά υπερσυμπιεζόμενο. Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με φώτα και με καμία, μα καμία πολυτέλεια. Κατασκευασμένο από την Burago στην Ιταλία είναι από τα πιο κλασικά της κομμάτια και ...
Ferrari Testarosa

Ferrari Testarosa

Δυναμική, αλλά όχι ιδιαίτερα όμορφη, σχεδιασμένη το 1984 διασώζεται μόνο χάρη στις πλαϊνές εισαγωγές. Εδώ από την HotWeels και made in Italy. Αποτελεί μια αξιόλογη αναπαραγωγή με μεταλλικά μέρη καλά προσαρμοσμένα και ικανοποιητική λεπτομέρεια.
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Maserati Ghibli II: Για πραγματική οδήγηση!

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Maserati Ghibli II: Για πραγματική οδήγηση!

Πάντα η ίδια ερώτηση: «Τι θα γινόταν αν…;» Μια ερώτηση όμως που δυστυχώς δεν βγάζει πουθενά, γιατί απλά δεν υπάρχει απάντηση. Η Maserati έκανε αυτό που πίστευε σωστό, αλλά δεν δικαιώθηκε, και είναι κρίμα γιατί το αυτοκίνητο άξιζε μιας καλύτερης ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Lancia Fulvia 1,3S: Φρεσκάδα σκέψης

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Lancia Fulvia 1,3S: Φρεσκάδα σκέψης

Η «εικόνα» της Lancia, η επιτομή του coupe που συνδυάζεται με τη πιο μοντέρνα τεχνολογία. Ακόμα ένα ιταλικό αυτοκίνητο που έγραψε ιστορία.Δεν είναι η σχεδίαση που σε ενθουσιάζει, δεν είναι ο κινητήρας, δεν είναι οι τεχνολογικές λύσεις που σε συναρπάζουν! ...
Ferdinand Alexander «Butzi» Porsche (1935-2012)

Ferdinand Alexander «Butzi» Porsche (1935-2012)

Δεν χρειάζεται ο άνθρωπος να κάνει πολλά σημαντικά πράγματα στη ζωή του, για να νοιώσει ολοκληρωμένος, ας κάνει ένα και καλό! Αυτό και μόνο θα ήταν αρκετό για την ανθρωπότητα. Ας πούμε αν σχεδιάσει ένα και μόνο αυτοκίνητο, αλλά αυτό ...
Porsche 911RSR. Πρωταθλητής!

Porsche 911RSR. Πρωταθλητής!

Ο Ανδρέας Καροτσιέρης τα πήρε όλα και έφυγε, κερδίζοντας δύο πρωταθλήματα σε μια χρονιά και χάνοντας το τρίτο για δύο μόνο βαθμούς.

Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ήρθε από το πουθενά και με την ηρεμία που τον χαρακτηρίζει με ένα αυτοκίνητο που είναι καλό, αλλά που και πάλι δεν είναι … τρομερό! Κέρδισε σχεδόν τα πάντα το 2011 στα ιστορικά πρωταθλήματα. ...
Σ.Ι.Σ.Α. 24 LAP GRAND PRIX (07/04/2012)

Σ.Ι.Σ.Α. 24 LAP GRAND PRIX (07/04/2012)

ΜΠΑΜ, ακούστηκε στον αέρα και οι οδηγοί άρχισαν να τρέχουν στα αυτοκίνητά τους! Όχι δεν ήταν οι 24 ώρες, αλλά οι 24 γύροι. Τηρουμένων των αναλογιών, κάτι ήταν και αυτό.

Ήταν μια μεγάλη επιτυχία, τόσο σαν ιδέα, όσο και σαν παραγωγή. Η ιδέα ήταν απλή, φτιάχνεις την ομάδα σου, που αποτελείται από τέσσερα αυτοκίνητα, κατά προτίμηση του ίδιου κατασκευαστού, ή ίδιας ηλικίας (όχι οδηγών) και στέκεσαι απέναντι από το αυτοκίνητο. ...
The racing driver

The racing driver

Ναι, θα το βρείτε ξεπερασμένο, αλλά η άποψη και η γλώσσα του μεγαλύτερου αγωνιστικού δημοσιογράφου όλων των εποχών είναι αξεπέραστα συστατικά αυτού του βιβλίου, που έχει γραφτεί το 1959, από τον περίφημο Denis Jenkinson. Εκδόθηκε από την Bentley και στις ...
Μουσείο αυτοκινήτου-Θεσσαλονίκη: Αξίζει!

Μουσείο αυτοκινήτου-Θεσσαλονίκη: Αξίζει!

Αν ο δρόμοs σας φέρει στη Θεσσαλονίκη, υπολογίστε και δύο-τρείς ώρες παραπάνω, γιατί το ΝΟΗΣΙΣ αξίζει και για εσάς, αλλά και για τα παιδιά σας.

Έξω από τη Θεσσαλονίκη, στο 6ο χιλιόμετρο προς τη Θέρμη και σε 14.000 τ.μ., δίπλα στην ασημένια μπάλα που κρύβει το πλανητάριο και που αποκλείεται να μην τη δείτε, θα βρείτε το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας, ή εν ...
Alfa Romeo: «Gentleman racers»

Alfa Romeo: «Gentleman racers»

Με αγάπη και εξέλιξη μπορείς να φτάσεις πολύ ψηλά. Αλλά πάνω από όλα τα αυτοκίνητα της Alfa Romeo παραμένουν η επιτομή του «gentleman racer»!

Δεν μας πτόησε ούτε μας απογοήτευσε το «underground» service-tuning-restoring του Κώστα Ζεμπερλίγκου που βρίσκεται στην οδό Λεβαδιάς 3 (από Τατοίου 169) στη Μεταμόρφωση. Κάπως έτσι το φανταζόμασταν και έτσι έπρεπε να είναι μακριά από τα μάτια, περισσότερο ένα κρυφό σημείο ...
Replicar Hellas: Made in Greece

Replicar Hellas: Made in Greece

Είναι από εκείνες τις περιπτώσεις που σε μπερδεύουν, γιατί πάνε τόσο κόντρα στο κύμα, που δεν ξέρεις αν πρέπει να τους θαυμάσεις ή να τους λυπηθείς, παλεύοντας έτσι μόνοι!

Μας υποδέχτηκε χαμογελώντας, το όνομά του Ηλίας Γαγανέλης. Έξω από το καθαρό και περιποιημένο υπόστεγο γράφει «Replicar Hellas». Φοράει μια φόρμα εργασίας, τα χέρια του είναι σκληρά, αλλά το διαδίκτυο το παίζει στα δάκτυλα. Όλοι είναι φιλικοί. Ακόμα και ο ...
13o Αθηναϊκό Ράλλυ (01/04/2012)

13o Αθηναϊκό Ράλλυ (01/04/2012)

Είναι ευτυχείς όσοι μπορούν να ασχοληθούν με αυτό που αγαπούν. Ειδικά όταν αυτό περιλαμβάνει όμορφα αυτοκίνητα κάθε ηλικίας, καλές διαδρομές και καταλήγει σε ταβέρνα, κάτω από λαμπρό ήλιο. Και το 13ο Αθηναϊκό Ράλλυ ήταν ακριβώς αυτό.Σχεδόν 35 αυτοκίνητα ξεκίνησαν για ...
Alfa Trofeo (01/04/2012)

Alfa Trofeo (01/04/2012)

Ήταν μια καλή μέρα για φίλους, πολλούς φίλους. Περισσότερα από 60 αυτοκίνητα συγκεντρώθηκαν στο καρτοδρόμιο στις Αφίδνες για να διασκεδάσουν και το διασκέδασαν. Ήταν η μέρα του παιδιού, της… υπερστροφής και του καμένου ελαστικού. Τα έλειωσαν και το ευχαριστήθηκαν. Και ...