Ήταν μέσα της δεκαετίας του 50’. Δύσκολες εποχές, μικροαστική οικογένεια, αλλά σε μέρες που όλα ήταν δυνατά. Η διασκέδαση πολύ περιορισμένη, όπως και όλα όσα είχες να κάνεις σαν πιτσιρικάς. Μπορείτε να φανταστείτε τη ζωή χωρίς τηλεόραση και όμως! Περιμέναμε πως και πώς να κυκλοφορήσει κάποιο «long play» βινύλιο και τσόνταρε όλη η παρέα για την αγορά. Διασκέδαση (;) σινεμαδάκι, βόλτες, ατέλειωτες βόλτες (με τα πόδια φυσικά) και μυθοπλασία φυσικά, ατέλειωτη μυθοπλασία. Χαζεύαμε στις βιτρίνες τα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες και όνειρα, μόνο όνειρα, γιατί ποτέ κανείς δεν φαντάζονταν, ούτε στις πιο γόνιμες φαντασιώσεις του, ότι θα μπορούσε να τα αποκτήσει. Και όμως η πραγματικότητα μας ξεπέρασε. Στις ηρωικές για τις εκδόσεις  μέρες του 70’, τότε που όλα γίνονταν …εξ ιδίων, χτυπά με θράσος την πόρτα των 4τροχών. Δεν ήταν εύκολα, αλλά ένας νέος κόσμος γεννιόταν για όλη τη χώρα και αισθανόσουν ότι ήσουν μέρος αυτής της νέας πραγματικότητας, αυτό ήταν που μετρούσε. Όλα άλλαζαν και μάλιστα γρήγορα. Ακολούθησε το Auto Express, οι μέρες του Motosport, το πρώτο ένθετο για το αυτοκίνητο στον Επενδυτή και το Car and Driver για να γίνει το επόμενο βήμα, σαν μέρος μιας φυσικής εξέλιξης, στο διαδίκτυο. Όλα συνεχίζουν να αλλάζουν. Αυτό έχει σημασία!

Denis Hoyot: Στο μη ορατό

Denis Hoyot: Στο μη ορατό

Εργάζεται με ένα μαλακό και ζωντανό υλικό για να προσδώσει την πραγματική αίσθηση του χώρου γύρο από το αυτοκίνητο. Και ο χώρος αυτός μπορεί να βρίσκεται στο αόρατο, για εμάς, όχι όμως και στα μάτια του Hoyot.

Αυτό είναι άλλωστε τέχνη, ή τουλάχιστον μέρος αυτής: Να βλέπει όλα αυτά που είναι αόρατα για εμάς τους υπόλοιπους κοινούς θνητούς.«Η τέχνη πρέπει να είναι μια μετάφραση της πραγματικότητας!» Αυτό υποστηρίζει ο Dennis Hoyot καθώς χτίζει στο ξύλο την ψυχεδελική ...
Embiricos Bentley: Επτά ημερών

Embiricos Bentley: Επτά ημερών

Ήταν ένα αυτοκίνητο επτά ημερών, αλλά όχι όπως τα ξέρουμε σήμερα. Και αυτό γιατί οι πέντε μέρες αναλώνονταν σε ταξίδια ανά την Ευρώπη και τα Σαββατοκύριακα στο να λαμβάνει μέρος στις 24 Ώρες του Λε Μαν.

Πέρασε στην ιστορία σαν «η Bentley του Εμπειρίκου», της γνωστής οικογένειας των πολυεκατομμυριούχων, που έχτισαν αυτοκρατορία ασχολούμενοι με πλοία και τράπεζες.Ο Andre Maris Embiricos ήταν αυτός που παρήγγειλε την κατασκευή αυτού του πραγματικά ανεπανάληπτου (σε επίπεδο έργου τέχνης) αυτοκινήτου, αλλά ...
ΟΔΗΓΟΥΜΕ Mazda MX-5 : The best (*)

ΟΔΗΓΟΥΜΕ Mazda MX-5 : The best (*)

Τι γύρευα τώρα εδώ στη Φτέρη να ανεβαίνω αυτές τις θεϊκές στροφές; Είχα κατεβάσει την οροφή και είχα πετάξει το κινητό τηλέφωνο κάπου στο πάτωμα, σαν την καλύτερη δικαιολογία για να μην έχω ούτε ένα λόγο να απαντήσω στο κουδούνισμά του. Είχα κάθε λόγο να είμαι ευτυχισμένος. Όλα χίλια μύρια κύματα μακριά, στον καλύτερο δρόμο και με την απόλυτη παιχνιδομηχανή. Τι γύρευα; Ότι όλη μας: Μια ευκαιρία στον παράδεισο να πάω. (*) ή αλλιώς: «Bugs in the teeth, wind in the hair», δηλαδή μεταφραζόμενο σαν «μυγάκια στα δόντια, ο άνεμος στα μαλλιά»!

Το Mazda MX-5 πάντα εμφανίζεται στις χαλαρές συζητήσεις μεταξύ φίλων, τις ξέρετε. Μεγάλες ερωτήσεις, ακατόρθωτες απαντήσεις στο να συμφωνήσουν όλοι! Γιατί η Γη γυρίζει, ποιός ήταν καλύτερος οδηγός όλων των εποχών, ποιο είναι το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο; Ξέρετε τέτοια, που ...
Toyota sports cars: GT-86

Toyota sports cars: GT-86

Μετά από τόσα πετυχημένα δυναμικά αυτοκίνητα ακούγεται τρελό, αλλά θα πρέπει να φτάσουμε στα 2012 για να δούμε και πάλι να ξαναγεννιέται ένα σπορ αυτοκίνητο από την Toyota. Το «χάτσι-ρόκου», όπως προφέρεται το «οκτώ-έξι» στα ιαπωνικά, έρχεται και προσπαθεί να ...
Toyota sports cars: Celica

Toyota sports cars: Celica

Ακόμα ένα πολύ πετυχημένο όνομα, ίσως το πιο πετυχημένο που έγραψε τη δικιά του ιστορία στους αγώνες ράλι. Έζησε από το 1971 και η παραγωγή των αυτοκινήτων με το όνομα αυτό σταμάτησε το 2006 και ακόμα αναρωτιόμαστε το γιατί.Η ιδρυτική ...
Toyota sports cars: Supra

Toyota sports cars: Supra

Αποτέλεσε τη μεγαλύτερη, καλύτερη και πιο πειστική προσπάθεια της Toyota για ένα πραγματικό GT, για ένα καθαρόαιμο Grand Tourer. Αρχικά σχεδιαστικά-αισθητικά είχε βασιστεί πάνω στη Celica, αλλά πάντα διαφοροποιούνταν γιατί ήταν και μεγαλύτερο σε διαστάσεις, αλλά και γιατί φορούσε μεγαλύτερους ...
Toyota sports cars: 2000GT

Toyota sports cars: 2000GT

Ήταντο αυτοκίνητο που απέδειξε ότι οι Ιάπωνες μπορούν να κατασκευάζουν σπορ αυτοκίνητα. Με κινητήρα εμπρός και κίνηση πίσω ήταν το πρώτο ιαπωνικό supercar και κατασκευάστηκε από το 1967 έως το 1970. Παρουσιάστηκε στο Tokyo Motor Show του 1965 και το ...
Toyota sports cars: Sports 800

Toyota sports cars: Sports 800

Όσο αστείο και αν σας φαίνεται σήμερα το μικρό αυτό «οκτακοσαράκι» με τον δικύλινδρο μπόξερ κινητήρα ήταν το πρώτον σπορ αυτοκίνητο της Toyota. Ναι, ήταν μέρες που κανείς δεν έπαιρνε πολύ στα σοβαρά την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία και με το δίκιο ...
Sergio Scaglietti  (1920-2011)

Sergio Scaglietti (1920-2011)

Ακριβώς έξω από την πόρτα της Ferrari η carozzerria του Sergio Scaglietti , δεν μπορούσε παρά να γίνει συνεργάτης, αρχίζοντας από απλές επισκευές και προχωρώντας στη σχεδίαση και κατασκευή των αγωνιστικών αυτοκινήτων του Enzo.Ιδρύθηκε από τον Sergio Scaglietti το 1951 ...
Russell Brockbank (1913-1979): CAR-toon man

Russell Brockbank (1913-1979): CAR-toon man

Το αυτοκίνητο σημαίνει πολλά πράγματα, όμως είναι και γελοιογραφία και σε αυτό το είδος προσέγγισης των τεσσάρων τροχών δεν υπήρξε καλύτερος από τον Brockbank.

O Russell Brockbank ήταν ένας πολύ ήσυχος άνθρωπος, που δεν έπινε αλκοόλ, όμως είχε την ατυχία να μένει δίπλα από τον συνθέτη κλασικής μουσικής Sir Malcolm Arnold, ο οποίος για να εμπνευστεί χρειαζόταν δυνατές δόσεις σαμπάνιας! Σίγουρα δεν ήταν η ...
Alfa Romeo Giulia Super - NSU Ro80 - Austin 1800 - Rover P6 2000SC : Τα οικογενειακά!

Alfa Romeo Giulia Super - NSU Ro80 - Austin 1800 - Rover P6 2000SC : Τα οικογενειακά!

Δεν είναι θέμα μόνο τεχνολογίας, αλλά και ιδεών, αλλά πάνω από όλα ρίσκου. Οι μέρες που τα αυτοκίνητα σχεδιάζονταν από ανθρώπους με ιδέες και όχι από φοβισμένες επιτροπές δεν βρίσκονται και στο πολύ μακρινό παρελθόν!

Απεχθάνομαι να κάνω τον γκρινιάρη γέρο του Muppet Show, αλλά πιστέψτε με δεν φταίω εγώ, φταίει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία που με έχει ρίξει σε βαθιά χασμουρητά. Έχω πολλά χρόνια να οδηγήσω κάποιο διαφορετικό αυτοκίνητο με ξεχωριστή προσωπικότητα, που έχει κάτι ...
BMW 2002tii – Ford Escort RS2000 – Triumph Dolomite Sprint – Porsche 911 – Alpine Renault A110 – Datsun 240Z: Τα GTi & Sport

BMW 2002tii – Ford Escort RS2000 – Triumph Dolomite Sprint – Porsche 911 – Alpine Renault A110 – Datsun 240Z: Τα GTi & Sport

Τα αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες σε οικογενειακές καρότσες είναι τόσο παλιά όσο και η ίδια η αυτοκίνηση και την δεκαετία του ’70 παρουσιάστηκαν μερικά από τα πιο σημαντικά «φτιαγμένα», μαζί με τα πιο εμβληματικά sport τετράτροχα όλων των εποχών.

Αν νομίζετε ότι όλα άρχισαν με το Golf GTi είστε γελασμένοι, γιατί από τη πρώτη μέρα της εφεύρεσης του αυτοκινήτου, το περισσότερο ήταν πάντα καλύτερο. Έπρεπε να φτάσουμε όμως στη δεκαετία του ’70 για να αποκτήσει και η μεσαία τάξη ...
Lamborghini Espada: Το τετραθέσιο supercar

Lamborghini Espada: Το τετραθέσιο supercar

Είναι ένα από τα μυστήρια της αυτοκίνησης, γιατί παρά το γεγονός ότι η Lamborghini ποτέ δεν κατασκεύαζε τετραθέσια αυτοκίνητα, η Espada ήταν μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές της επιτυχίες

Ο Ferruccio Lamborghini βρισκόταν ακόμα επικεφαλής και μάλιστα ήταν ακόμα στην αρχή της ανοδικής πορείας του. Μετά την 350GT και τη Miura ήξερε ότι η Lamborghini χρειάζονταν κάτι πιο πραγματικό και πρακτικό, ειδικά σε μια κατηγορία όπου δεν υπήρχαν πολλοί ...
Ferrari 250 GTO: Top of the tops

Ferrari 250 GTO: Top of the tops

Μόλις τριάντα έξη 250GTO κατασκευάστηκαν. Παρά τη μικρή παραγωγή της όμως όχι μόνο κυριάρχησε στις πίστες, αλλά αναδείχτηκε και σαν η «best ever» Ferrari που παρουσιάστηκε ποτέ! Η GTO είναι η «εικόνα» της Ferrari

Το περίεργο με αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι δεν φαντάζει εξαιρετικό. Δεν φαίνεται τρομερό, ή τέλος πάντως κάτι για το οποίο έχει ξοδευτεί τόσο μελάνι. Θα μπορούσε να ήταν ένα οποιοδήποτε GT των ημερών του και ακόμα-ακόμα το αλουμινένιο «σώμα» ...
VW EA266: το παρ' ολίγον Golf

VW EA266: το παρ' ολίγον Golf

Και όμως από την ημέρα της απόφασης της VW για «όλα εμπρός» έχουν περάσει σαράντα ολόκληρα χρόνια. Ήταν μια ευτυχής απόφαση για τους Γερμανούς

Είναι περίεργο που μια τόσο σημαντική απόφαση πέρασε χωρίς να γιορταστεί αναλόγως από την Volkswagen. Και όμως η απόφαση της VW να αφήσει στην άκρη τον ένδοξο πισωκίνητο σκαραβαίο, που την είχε ανδρώσει, για χάρη του Golf, ήταν σημαντική όχι ...
Οδηγούμε Saab 96 & 95: Μοναδική ιστορία

Οδηγούμε Saab 96 & 95: Μοναδική ιστορία

Μοναδικό σε σύλληψη και εκτέλεση, μοναδικό σαν ιστορία. Ένα χαρακτηριστικό σχήμα και απόδειξη μιας άλλης αυτοκίνησης, πιο απλής, αλλά και πιο άμεσης

Δεν έχει καμία σημασία αν θα χαρακτηρίζαμε κάποιο αυτοκίνητο ήταν καλό, κακό ή μέτριο. Επιτυχημένο ή αποτυχημένο. Εδώ ιστορία κάνουμε, οι απόψεις και περιγραφές μας δεν έχουν θέση οδηγού αγοράς! Αυτό που μας απασχολεί περισσότερο εδώ κατά κύριο λόγο είναι ...
Porsche 959

Porsche 959

Δεν είναι καθόλου τυχαίο που η Porsche πάντα ακολουθούσε τον δικό της σχεδιαστικό δρόμο πάντα με υπομονή και υπομονή, ακόμα και με ξεροκεφαλιά, θα λέγαμε. Όταν όλοι είχαν πια υδρόψυκτους κινητήρες, το Weissach επέμενε στον φρέσκο αέρα, όταν όλοι είχαν ...
Peugeot 205 T16

Peugeot 205 T16

Όπως σε όλες τις φάσεις της ζωής, έτσι και στους αγώνες, και θα υποστηρίζαμε, ιδιαίτερα πίσω από κάθε επιτυχία στους αγώνες, πάντα απαιτείται μια προσωπικότητα για να υπάρξει η αναγκαία πηγή έμπνευσης. Εδώ ήταν η προσωπικότητα του Jean Todt η ...