Γεννήθηκε στην Αθήνα λίγο πριν την Μεταπολίτευση, σε μαιευτήριο δίπλα στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας. Από τότε μάλλον έγινε Παναθηναϊκός, ενώ τα επόμενα χρόνια οι ιαχές των οπαδών στα γκολ ακούγονταν μέχρι το σπίτι του. Από μικρός ονειρευόταν πότε θα έβαζε το πρώτο του γκολ σε κανονικό αγώνα και πότε θα οδηγούσε το πρώτο του αυτοκίνητο. Το πρώτο δεν συνέβη ποτέ - σε διαφορετική περίπτωση κάτι θα είχατε ακούσει. Το δεύτερο έγινε στα 18, μετά την απόκτηση του διπλώματος. Η σχέση με την ταχύτητα γεννήθηκε μέσω της αγάπης για τους αγώνες ράλι και ιδιαίτερα το Ράλι Ακρόπολις. Κατά την περίοδο των σπουδών δημοσιογραφίας, εργάστηκε σε μικρούς τηλεοπτικούς σταθμούς και αφού υπηρέτησε τη “μαμά πατρίδα” (21 μήνες, παρακαλώ), εντάχθηκε στο αθλητικό δυναμικό του ΣΚΑΪ 100.3 (100.4 παλαιότερα για όσους θυμούνται). Μεγάλη σχολή το ραδιόφωνο, αφού έπρεπε να “παντρευτεί” ένα κινητό τηλέφωνο και να είναι διαθέσιμος 24/7. Δεν έχει όμως παράπονα, καθώς κάλυψε σημαντικά γεγονότα, όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου του 1997, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου του 2004 και οι Ολυμπιακοί Αγώνες της ίδιας χρονιάς. Ποτέ όμως δεν παραμέλησε την άλλη του αγάπη, τους αγώνες αυτοκινήτου. Έτσι το φθινόπωρο του 2004 πέρασε σε άλλο… γήπεδο, αρχικά στα περιοδικά Drive και Autocar, στη συνέχεια στους 4 Τροχούς και το Autobild, αλλά και σε αρκετές ιστοσελίδες του χώρου. Ταξίδεψε παντού, έφθασε μέχρι την Αυστραλία, και γνώρισε σημαντικούς ανθρώπους, από τους οποίους είχε πάντα κάτι σημαντικό να μάθει.
Φίλε αναγνώστη, παρατηρούμε ότι χρησιμοποιείς ad blocker.
Χρειαζόμαστε όμως τις διαφημίσεις. Είναι ο μόνος πόρος που έχουμε για να δημιουργούμε το ποιοτικό, αυθεντικό περιεχόμενο που απολαμβάνεις ΔΩΡΕΑΝ στο gocar.gr.
Παρακαλούμε απενεργοποίησε τον adblocker για το gocar.gr.