Οι συνεργασίες του Δημήτρη Παπαδόπουλου με διεθνή μέσα γύρω από τη Formula 1 εδώ και αρκετά χρόνια τον καθιστούν πιο εξαγώγιμο προϊόν και από τη… φέτα. Automoto365, GPUpdate, GPWeek και Autosport μπορεί να μη γράφουν τίποτα για τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό έχουν εμπιστευθεί ωστόσο κατά διαστήματα τις πληροφορίες ενός Έλληνα. Πως τα κατάφερε; Ούτε ο ίδιος δεν ξέρει.
Λίγο η ευγένειά του, λίγο το παρουσιαστικό του και οι πρωταθλητές της Formula 1 δεν μπορούν να αντισταθούν στο να του εκμυστηρευτούν που πέρασαν το βράδυ πριν τον αγώνα και κυρίως με ποια παρέα. Αυτά όμως είναι πράγματα που δεν απασχολούν τον F1 Enigma. Εκείνος αναζητά αλλού την… απόλαυση της ενημέρωσης και κάνει ερωτήσεις του τύπου «Πόσα εκατοστά είναι το άνοιγμα του τριπλού διαχύτη;» ή «Οι εξατμίσεις της Renault επηρεάζουν τη λειτουργία του DRS;».
Μια περίεργη και ανεξήγητη διαστροφή τον έκανε να ασχοληθεί επαγγελματικά με τη F1 όταν έσπασε το πόδι του ο Schumacher, το 1999 στο Silverstone. Μέχρι τότε παρακολουθούσε απλώς και φύτρωνε όπου δεν τον έσπερναν. Από γραφικός θεατής, έγινε γρήγορα στέλεχος του μη κερδοσκοπικού οργανισμού για την F1, την Formula One Supporters Association (F1SA) και ξαφνικά άρχισε να γράφει για τη F1 με αποτέλεσμα να συνεργαστεί με εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση και ραδιόφωνο στη χώρα μας.
Δεν υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν γνωρίζει ή που δεν θα τα μάθει μέσα στην επόμενη μια ώρα από τη στιγμή που θα συμβούν και φροντίζει να τα μάθουν όλοι όσοι τον παρακολουθούν είτε μέσω του GoCar.gr είτε μέσω του προσωπικού του blog στο f1enigma.wordpress.com.
Φίλε αναγνώστη, παρατηρούμε ότι χρησιμοποιείς ad blocker.
Χρειαζόμαστε όμως τις διαφημίσεις. Είναι ο μόνος πόρος που έχουμε για να δημιουργούμε το ποιοτικό, αυθεντικό περιεχόμενο που απολαμβάνεις ΔΩΡΕΑΝ στο gocar.gr.
Παρακαλούμε απενεργοποίησε τον adblocker για το gocar.gr.